استاندار کردستان تاکید کرد:

لزوم تسریع ساخت منازل روستایی محرومین

لزوم تسریع ساخت منازل روستایی محرومین
Facebook Twitter LinkedIn

۲۰:۴۷ | ۱۳۹۸/۱۰/۲۱

استاندار کردستان بر تسریع در ساخت منازل مسکونی روستایی اقشار محروم و کم درآمد در استان تاکید کرد.
به گزارش اخبار ساختمان، بهمن مرادنیا در جلسه بررسی تسهیلات بانکی مسکن روستایی محرومین ضمن تقدیر از زحمات بنیاد مسکن و بانک های عامل گفت: وضعیت برخی منازل مسکونی در روستاهای سطح استان، انسان را متاثر می کند، بنابر این لازم است ساخت این واحدها که با کمک دولت تسهیلات می گیرند سرعت لازم را داشته باشد.

وی تاکید کرد: همه ما در قبال تامین مسکن برای محرومین وظیفه داریم و بانک ها نیز موظف هستند که روند پرداخت تسهیلات را به متقاضیان تسهیل کنند.

مرادنیا با اشاره به اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات نیز باید خود را به بازپرداخت تسهیلات دریافت شده متعهد بدانند، افزود: از همه فرمانداران، بخشداران و دهیاران میخواهم مردم را نسبت به بازپرداخت اقساط به بانک ها تشویق و ترغیب کنند.

استاندار کردستان از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خواست نهایتا تا اواسط بهمن ماه سالجاری تمامی متقاضیان را جهت تشکیل پرونده به بانک ها معرفی کنند و بانک ها نیز تا یک ماه نسبت به عقد قرارداد با متقاضیان اقدام کنند.

مرادنیا به وجود امضای تفاهم نامه میان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، بنیاد مسکن و استانداری برای ساخت دو هزار واحد مسکن روستایی اشاره کرد و گفت: میانگین منازل روستایی مقاوم سازی شده در استان ۳۷ و نیم درصد است که این رقم در کشور ۴۳ درصد است.

ایسنا

نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman