رونمایی ال جی از درب ورودی هوشمند

رونمایی ال جی از درب ورودی هوشمند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۸:۱۹ | ۱۳۹۸/۱۰/۱۷

ال‌جی در نمایشگاه CES 2020 دری هوشمند با قابلیت‌های جالب را رونمایی کرد.
به گزارش اخبار ساختمان، درکنار بسیاری از محصولات رونمایی شده در نمایشگاه CES 2020، ال‌جی دری هوشمند رونمایی کرده است. دیوید پریست گزارش‌نویس cnet این در را «دری برای آینده» توصیف کرده است.

او در بخشی از گزارش خود می‌نویسد: این در برای سلیقه‌ی من کمی بیش‌از‌حد خودنمایانه است. من که در مناطق متوسط غرب آمریکا زندگی می‌کنم، از این در برای منزلم استفاده نخواهد کرد. باوجوداین، این محصول برای بسیاری از مشکلاتی که تقریبا هر هفته با آن‌ها مواجه هستم، راه‌حل‌هایی کاربردی دارد.

این در هوشمند بعد از اسکن چهره‌ی کاربر و تأیید هویت او، به‌صورت خودکار بازمی‌شود. همچنین، محفظه‌هایی جداگانه برای دریافت بسته‌های مختلف دارد. یکی از این محفظه‌ها برای دریافت بسته‌های معمولی و محفظه‌ی دیگر برای دریافت بسته‌های حاوی مواد فاسدشدنی طراحی شده است.

محفظه‌ی مخصوص دریافت بسته‌های حاوی مواد فاسدشدنی مشکلات کاربرانی را برطرف می‌کند که در ساعات مختلف مواد غذایی سفارش می‌دهند. این محفظه درواقع یخچالی کوچک است که کاربر می‌تواند با خیال راحت محصول سفارش‌ داده‌شده را تا زمان رسیدن به منزل در آن نگه‌داری کند.

همچنین، با وجود این محفظه‌ها کاربر می‌تواند حتی در زمان حضور در منزل هم بدون خارج‌شدن از در، بسته‌های خود را تحویل بگیرد. این مزیت برای بیرون‌نرفتن در هوای نامساعد کاربرد دارد.

پریست در بخش دیگری از گزارش خود می‌نویسد: رونمایی این محصول باعث می‌شود محصولاتی مثل قفل‌های هوشمند یا محفظه‌های تحویل خودکار محصول کاربردی‌تر شوند. خانه‌های جدید واقعا در حال مفیدترشدن هستند.

در قسمت داخلی این در صفحه‌نمایشی قرار دارد که با کمک آینه، تمام اطلاعات موردنیاز کاربر را نشان می‌دهد. این اطلاعات شامل وضعیت ترافیک بیرون، آب‌و‌هوا، مواد غذایی دریافت‌شده و اطلاعاتی از این دست می‌شود.

پریست درباره‌ی این بخش می‌نویسد: من طرفدار این ایده نیستم که محصولات مرتبط با منازل هوشمند حتما باید صفحه‌‌نمایش داشته باشند؛ به‌همین‌دلیل، در برخورد اول زیاد به آن توجه نکردم؛ اما بعدا متوجه شدم داشتن آینه‌ی تمام‌قد که بیرون خانه‌ام را در داخل به من نشان دهد، چقدر می‌تواند کاربردی باشد. همیشه بیشتر از آنکه بخواهم، مجبورم با لباس خواب از خانه بیرون بروم و همیشه به من یادآوری می‌شود، باید دستی به موهایم بکشم.

گزارش‌نویس cnet، گزارش خود درباره‌ی محصول جالب و جدید ال‌جی را با این عبارات به‌پایان می‌برد: متأسفانه، دهه‌ها طول می‌کشد دستگاه‌هایی شبیه به این به بیشتر خانه‌ها برسند. باوجوداین، زمانی‌که آماده‌ی ورود به آینده‌ی فناوری‌های هوشمند خانگی باشیم، این در منتظر ما خواهد بود.

زومیت

برچسب ها:

ال جی ،درب ورودی ،CES 2020 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman