برگزاری همایش‌ ملی معماری فضاهای دانشگاهی در یزد

برگزاری همایش‌ ملی معماری فضاهای دانشگاهی در یزد
Facebook Twitter LinkedIn

۲۰:۲۴ | ۱۳۹۸/۱۰/۱۵

دومین همایش‌ ملی معماری فضاهای دانشگاهی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون وزیر مسکن و شهرسازی و دیگر مسئولان کشوری و استانی در یزد برگزار می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، دومین همایش ملی معماری فضاهای دانشگاهی با هدف تبیین نقشه راه در حوزه معماری مراکز آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری، شناسایی ایده‌های برتر در حوزه ساختمان‌ها و فضاهای مراکز آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

محور اصلی این همایش که از سه‌شنبه 17 دی‌ماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد، شامل مبانی برنامه ریزی و استاندارهای فضاهای آموزش عالی و تحقیقاتی و فناوری،مرور تجربیات، نقد و بررسی فضاهای دانشگاهی و پارک‌های علم و فناوری ایران و جهان، مرمت، نگهداری و تعمیر فضاهای دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی، تکنیک‌ها و روش‌های بهینه ساخت و ساز در فضاهای دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی، فضاهای فاخر در دانشگاه‌های امروز ایران،کیفیت و هویت فضاهای دانشگاهی و فنآوری وفضاهای دانشگاهی در بناها و بافت‌های تاریخی است.

در این همایش علاوه بر سخنرانی صاحب‌نظران و مقامات و ارائه مقالات برگزیده، شاهد برگزاری پنل‌ها و کارگاه‌های تخصصی ویژه کارشناسان و برپایی نمایشگاه مرتبط با این همایش نیز خواهیم بود.

قرار است که آیین افتتاحیه این همایش‌ ملی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون وزیر مسکن و شهرسازی و دیگر مسئولان کشوری و استانی صبح روز سه شنبه هفدهم دی‌ماه در تالار دکتر جلیل شاهی برگزار شود.

ایسنا

برچسب ها:

همایش ملی معماری ،یزد 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman