معاون بازسازی و مسکن بنیاد مسکن کرمانشاه خبر داد:

پیشرفت ۶۵درصدی بازسازی ها در کرمانشاه

پیشرفت ۶۵درصدی بازسازی ها در کرمانشاه
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۵۱ | ۱۳۹۸/۱۰/۱۵

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه از پیشرفت ۶۵ درصدی بازسازی واحدهای احداثی سیل‌زده در این استان خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، فرهاد فقیهی افزود: پس از وقوع سیل در ارزیابی انجام شده دو هزار و ۳۲ واحد احداثی روستایی و ۱۵۳ واحد احداثی شهری و نیز یک هزار و ۱۶۷ واحد تعمیری خسارت دیده در سطح استان کرمانشاه داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه ۱۱ شهرستان استان تحت تأثیر سیل قرار گرفتند، گفت: تمام اعتبار تسهیلات تخصیص شده و تمام نفرات متقاضی به بانک معرفی شده‌اند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه بیان داشت: شمار محدودی از سیل زدگان برای ساخت و ساز مشکل زمین دارند و هنوز موفق به اخذ تسهیلات نشده‌اند.

این مسئول گفت: تاکنون یک هزار و ۷۰۰ واحد احداثی اجرای فونداسیون شده و یک هزار و ۳۵۰ واحد اجرای اسکلت، یک هزار و ۲۵۰ واحد دیوار چینی و یک هزار و ۱۰۰ واحد اجرای سقف شده است و نیز کار گچ و خاک ۷۰۰ واحد احداثی و بازسازی ۶۰۰ واحد به اتمام رسیده است.

فقیهی عنوان کرد: مجموع تسهیلات بازسازی سیل شامل واحدهای احداثی، تعمیری، تسهیلات بلاعوض و معیشتی استان کرمانشاه ۱۹۰ میلیارد تومان است که به طور کامل تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی واحدهای تعمیری در استان به اتمام رسیده است، تصریح کرد: ۹۵ درصد کار عقد قرارداد واحدهای احداثی نیز پایان یافت.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه گفت: بازسازی واحدهای احداثی در نقاط شهری و روستایی سیل زده استان کرمانشاه ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مهر

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman