حمام ها هوشمند می شوند؛

سردوش حمامی که اسپیکر هوشمند می شود

سردوش حمامی که اسپیکر هوشمند می شود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۱۱۰ | ۱۳۹۸/۱۰/۱۵

شرکت "Kohler" اعلام کرد که مشتریانش به زودی قادر خواهند بود در هنگام دوش گرفتن در حمام با دستیار صوتی شرکت "آمازون" یعنی "الکسا"(Alexa) صحبت کنند.
به گزارش اخبار ساختمان، این شرکت که در حوزه لوازم منزل فعالیت می‌کند، اعلام کرد که در خط تولید اسپیکر هوش مصنوعی خود بروزرسانی کرده و به زودی این اسپیکرها را در سردوش‌های حمام این شرکت می‌گنجاند.

این سردوش‌های جدید حمام که به نوعی اسپیکر می‌شوند، بین ۹۹ تا ۲۲۹ دلار قیمت خواهند داشت و مدت زمان پخش شش تا هفت ساعتی را فراهم خواهد کرد.

اسپیکر این سردوش‌ها طیف گسترده‌ای از گزینه‌های "الکسا" را پشتیبانی خواهد کرد و به کاربران اجازه خواهد داد در حمام به موسیقی گوش دهند، اخبار بشنوند و کالاهای خانگی دلخواه خود را از آمازون سفارش دهند.

تولید این محصول به عنوان بخشی از تلاش "Kohler" برای تبدیل حمام به یک پلتفرم برای دستیارهای هوشمند و کنترل از راه دور کاربر است.

این شرکت قصد دارد یک آینه هوشمند با نام مخفف "وردرا"(Verdera) هم تولید کند که با دستیارهای صوتی الکسا و گوگل کار می‌کند.

همچنین یک توالت هوشمند به نام "Numi ۲.۰" هم توسط این شرکت تولید شده که دارای یک بلندگوی داخلی، جایگاه نشستن گرم و عملکردهایی برای قابلیت نظافت است.

تمامی این فناوری‌های مربوط به سرویس بهداشتی و حمام از طریق اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند این شرکت موسوم به "Kohler Connect" قابل اجرا خواهد بود که به کاربران اجازه می‌دهد دمای آب را تنظیم و از قبل، دوش آب را باز کنند.

با استفاده از تجهیزات هوشمند مناسب، کاربران همچنین قادر خواهند بود تنظیمات مختلفی را در دوش آب انجام دهند که از میان آنها می‌توان به تنظیم نور، صدا، دما و سطح بخار آب اشاره کرد.

ایسنا

برچسب ها:

سردوش ،حمام ،اسپیکر هوشمند 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman