مهمترین کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های صنعت سیمان در سال 2020

مهمترین کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های صنعت سیمان در سال 2020
Facebook Twitter LinkedIn

۱۹:۲۲ | ۱۳۹۸/۱۰/۱۴

وبسایت «گلوبال سیمنت» رویداد‌های جهانی صنعت سیمان را در سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی کرد که در کشور‌های آلمان، قبرس، اتریش و بلژیک برگزار خواهد شد.

به گزارش اخبار ساختمان، وبسایت «گلوبال سیمنت» اخیرا کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی حوزه سیمان را در گزارشی معرفی کرد که در سال جاری میلادی برگزار می‌شوند.

کنفرانس و نمایشگاه جهانی CemBoards

این رویداد که در ژانویه سال ۲۰۲۰ برگزار می شود، بر روندهای جهانی بازار سیمان و سیستم‌های پنل، آخرین پیشرفت‌های فناوری تولید و افزودن ارزش به محصولات در سراسر جهان تمرکز خواهد کرد. شرکت‌کنندگان علاوه بر آشنایی با جدیدترین اطلاعات و اخبار و دستاوردها، می‌توانند با شرکای جدید شبکه‌سازی کنند. سه رویداد پیشین در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ در لندن برگزار شد و در سال جاری نمایندگانی از ۲۵ کشور جهان در این کنفرانس شرکت خواهد کرد.

کنفرانس و نمایشگاه جهانی CemFuels

این رویداد بزرگ‌ترین کنفرانس تخصصی و نمایشگاه سالانه سوخت‌های جایگزین در جهان است که سالانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ نماینده از کشورهای مختلف را به خود جذب می‌کند. بهترین پروژه‌ها و تجهیزات سوخت جایگزین در صنعت سیمان از سراسر جهان در این کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی به نمایش گذاشته می‌شود که سال جاری در قبرس برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود در سال جاری نمایندگانی از بیش از ۴۰ کشور جهان در این رویداد حضور یابند و از تمام تجارت‌هایی که به دنبال سوخت جایگزین برای صنعت سیمان و آهک هستند برای شرکت در این کنفرانس دعوت به عمل آمده است.

کنفرانس و نمایشگاه جهانی Slag

این رویداد به تمام شرکت کنندگان اجازه خواهد داد تا سود خود را از فلزات نیمه سوخته ـ فروس و غیر فروس ـ به حداکثر برسانند و با آخرین روند صنعت سیمان و فرصت‌های شغلی گسترده‌تری آشنا شوند. شرکت‌های مختلفی که در این حوزه فعالیت می‌کنند می‌توانند با ارائه اطلاعات و خلاصه‌ای از پروژه‌ها و کنفرانس‌های خود در این رویداد شرکت کنند.

کنفرانس و نمایشگاه جهانی CemProcess

این رویداد به فناوری‌های دیجیتالی، اتوماسیون، هوش مصنوعی، بهینه‌سازی فرایندها و افزایش تولیدات در صنعت سیمان می‌پردازد. همچنین پروژه‌ها و مدل‌های بهینه‌سازی سرمایه‌ها و دارایی‌ها نیز بررسی می‌شوند تا به تولید‌کنندگان کمک شود به شکل بهتری هزینه‌ها را مدیریت کنند. این در حالی است که بیش از ۲۵۰۰ شرکت سیمان در سراسر جهان وجود دارد که در بازاری بسیار رقابتی فعالیت می‌کنند. بنابراین، هر تن تولید اضافی و افزایش مکان های بالقوه در این شرایط از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کنفرانس و نمایشگاه ‌جهانی Ash

این رویداد به خاکستر (و تجهیزات مربوط به ذخیره‌سازی خاکستر) در سراسر جهان می پردازد. روند تولید، حمل و نقل، تجارت، عرضه و تقاضای خاکستر به عنوان ماده اولیه تولید سیمان با انتشار میزان کمتری از گاز دی‌اکسیدکربن از جمله موارد مهم در این کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی خواهند بود. همچنین فناوری‌های نو در بهره‌برداری از خاکستر به شرکت‌کنندگان معرفی خواهد شد. تولیدکنندگان و خریداران سیمان، همراه با نمایندگان صنایع سیمان و بتن و همچنین محققان برجسته، بازرگانان و تامین کنندگان خدمات از سراسر جهان در این رویداد حضور خواهند داشت.

اقتصاد24


برچسب ها:

صنعت ،سیمان ،نمایشگاه ،کنفرانس 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman