ماسال نمره قبولی در اجرای مسکن مهر ندارد

ماسال نمره قبولی در اجرای مسکن مهر ندارد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۳۱ | ۱۳۹۸/۱۰/۰۹

معاون فرماندار ماسال گفت: شهرستان ماسال در اجرای طرح مسکن مهر نمره قابل قبولی کسب نکرده و ما باید تمام توان خود را در راستای پیدا کردن راهکار مناسب برای این پروژه به کار بگیریم.
به گزارش اخبار ساختمان، جعفر صفری در جلسه شورای مسکن که با حضور کارشناس مسئول معاونت مسکن شهری بنیاد مسکن گیلان و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان ماسال در اجرای طرح مسکن مهر نمره قابل قبولی کسب نکرد.

وی با بیان اینکه افراد زیادی به امید خانه دار شدن در این طرح شرکت کردند اما تاکنون هیچ اتفاقی در این زمینه نیفتاده است، افزود: ما باید تمام توان خود را در راستای پیدا کردن راهکار مناسب برای این پروژه به کار بگیریم.

معاون فرماندار ماسال با بیان اینکه نباید نسبت به اجرای پروزه ها بی تفاوت باشیم، گفت: از طرح ملی مسکن استقبال کمی در شهرستان صورت گرفته است که شاید یکی از دلایل آن به ثمر ننشستن طرح مسکن مهر ماسال است.

صفری با بیان اینکه راه و شهرسازی برای اجرای طرح مسکن ملی در ماسال سریعا زمین مناسبی را شناسایی و معرفی کند تصریح کرد: بخشداران و دهیاران در راستای پرداخت وام مسکن کم بهره بازپرداخت 12 ساله را به روستاییان اطلاع رسانی کنند.

وی با انتقاد از عملکرد اداره ثبت شهرستان خاطرنشان کرد: برای شهرستان ماسال در سال جاری صدور یک هزار جلد سند روستایی پیش‌بینی شده است اما فقط 13 جلد تاکنون صادر شده است که نیاز به بررسی و پیگیری دارد.

ایلنا

برچسب ها:

مسکن مهر ،ماسال 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman