مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

بهره برداری از 906 واحد مسکن مهر اردبیل

بهره برداری از 906 واحد مسکن مهر اردبیل
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۳۲ | ۱۳۹۸/۱۰/۰۸

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تلاش برای بهره برداری از ۹۰۶ واحد مسکن مهر در استان اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، تور خبری بازدید از پروژه‌های آماده افتتاح راه و شهرسازی اردبیل عصر شنبه با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد.

در این برنامه بازدید خبرنگاران از پروژه باند دوم اردبیل - سرچم در محدوده «بودالالو»، بازدید از پروژه مسکن مهر وحدت، بازدید از پروژه باند دوم اردبیل - مشگین‌شهر، بازدید از پروژه بزرگراه رضی - امیر کندی انجام پذیرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی در حاشیه این بازدیدها عنوان کرد: ۹۰۶ واحد مسکن مهر با اعتباری بالغ بر ۶۶۳ میلیارد ریال در استان اردبیل به بهره برداری خواهد رسید.

حیدری به برنامه‌های در نظر گرفته شده در سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل نیز اشاره کرد و افزود: در جریان این سفر اجرای پروژه‌های باز آفرینی شهری نیز پیش بینی گردیده است.

وی از بهره برداری سه هزار و ۳۱۸ میلیارد ریال پروژه مرتبط با بخش راه و مسکن همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان خبر داد.

حیدری به جزئیات پروژه‌های قابلیت بهره برداری حوزه راه در سفر رئیس جمهوری نیز اشاره کرد و یادآور شد: بزرگراه هفت کیلومتری سه راهی صحرا - رضی، ۱۹ کیلومتری اردبیل - سرچم، ۲۵ کیلومتری اردبیل - مشگین شهر و بهره برداری از محور جایگزین رانش در مسیر کوثر - خلخال از جمله این پروژه‌ها خواهند بود.

وی در پایان از تعریض و بهسازی ۱۶.۵ کیلومتری دو محور گردشگری خلخال - اسالم و خلخال - پونل خبر داد.

مهر

برچسب ها:

مسکن مهر ،اردبیل 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman