رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد:

ساخت 10 هزار مسکن در خراسان جنوبی

ساخت 10 هزار مسکن در خراسان جنوبی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۰۹ | ۱۳۹۸/۱۰/۰۷

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۱۰ هزار واحد مسکونی که قرار است توسط بنیاد مسکن و کمیته امداد احداث شود، در ۶۰۰ روستای خراسان جنوبی پراکنده است.
به گزارش اخبار ساختمان، علیرضا تابش، در آیین بهره برداری از دو هزار مسکن روستایی خراسان جنوبی با اشاره به امضای تفاهم نامه برای ساخت مسکن محرومان، اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که ۲۰ اسفندماه سال گذشته بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان برنامه و بودجه به امضا رسید، قرار شد با اعتبار تسهیلات و یارانه سازمان برنامه و بودجه پنج هزار واحد مسکن ویژه محرومان در این استان ساخته شود.

وی افزود: براین اساس روستای هج و نج به عنوان نمونه انتخاب و کلنگ اولین واحد سال گذشته به زمین زده شد که تاکنون ۲۲ واحد در این روستا توسط بنیاد مسکن ساخته شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: طرح هادی این روستا نیز با اجرای راه روستایی، گازرسانی، برق رسانی، آسفالت و سنگ فرش، زیرسازی معابر و احداث پارک محله اجرا شده است.

تابش ادامه داد: تاکنون ۱۵۰۰ واحد سهم بنیاد مسکن به بهره‌برداری رسیده و تا دهه فجر نیز ۱۵۰۰ واحد دیگر به اتمام خواهد رسید و تا پایان سال نیز بخش عمده‌ای از پنج هزار واحد به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به هم افزایی دستگاه‌ها در خراسان جنوبی، بیان کرد: به جوانانی که بخواهند در روستا ساکن شوند، وام روستایی به مبلغ ۴۰ میلیون تومان داده و همچنین زمین رایگان و کمک بلاعوض به مبلغ ۱۰ میلیون تومانی از سوی حساب ۱۰۰ امام نیز به انان تعلق می‌گیرد.

ایسنا

برچسب ها:

تسهیلات ،مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman