لرستان رتبه نخست بازسازی را دارد

لرستان رتبه نخست بازسازی را دارد
Facebook Twitter LinkedIn

۲۱:۲۴ | ۱۳۹۸/۱۰/۰۳

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‌زده استان لرستان با بیان اینکه این استان رتبه نخست بازسازی را دارد، گفت: در مجموع 49 هزار واحد مسکونی در لرستان جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند که 47هزار واحد به مرحله عقد قرارداد با بانک رسیده‌اند.
به گزارش اخبار ساختمان، رضا خواجه‌ای در جلسه شورای اداری استانداری لرستان اظهار داشت: سیل فرودین ماه امسال، باعث آسیب رساندن به بیش از یک هزار روستا در لرستان شد.

وی با بیان اینکه تا امروز 49 هزار واحد مسکونی به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده است، افزود: از این تعداد برای 47 هزار واحد عقد قرارداد با بانک صورت گرفته است.

رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان بیان کرد: عملیات احداث 12 هزار واحد آغاز شده است که از این تعداد، بیش از هفت هزار واحد در مرحله دیوارچینی هستند؛ همچنین سه هزار واحد نیز در مراحل پایانی کار هستند.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه استان لرستان در حوزه بازسازی رتبه اول در کشور را دارد، تصریح کرد: در شهر پلدختر و روستاهای بابازید و چم مهر در حال تکمیل دیوار ساحلی هستیم که پیشرفت فیزیکی آن 65 درصد است.

وی با بیان اینکه معارضین دیوار ساحلی پلدختر به یک معضل برای این پروژه ملی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: از مسئولان استانی انتظار داریم این معضل را حل کنند تا امکان ادامه پروژه وجود داشته باشد.

فارس

برچسب ها:

سیل زده ،بازسازی ،مسکن ،لرستان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman