شورای اسلامی شهر خمارلو خبر داد:

تخفیف ۴۰درصدی عوارض ساخت در خمارلو

تخفیف ۴۰درصدی عوارض ساخت در خمارلو
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۵۰ | ۱۳۹۸/۱۰/۰۳

شورای اسلامی شهر خمارلو، با طرح ویژه‌ تخفیف ۴۰ درصدی در محاسبه‌ عوارض ساخت با هدف تسهیل در وصول عوارض شهرداری و تشویق به ساخت و ساز در این شهر موافقت کرد.
به گزارش اخبار ساختمان، شهردار خمارلو اظهار کرد: مالکانی که پروانه‌ ساختمانی دریافت کرده و نیز ساختمان‌های ابقا شده با رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ که مالکان آن‌ها به احکام صادره اعتراض نداشته و تمکین کرده باشند، چنان‌چه تا آخر دی ماه عوارض را تأدیه کنند، مشمول کاهش ۴۰ درصدی عوارض می‌شوند.

صالح عنایتی با بیان اینکه مالکانی که عوارض ساختمان را تا پایان بهمن ماه سال جاری به صورت نقد پرداخت کنند، از تخفیف ۳۰ درصدی برخوردار می‌شوند، افزود: همچنین مالکانی که عوارض ساختمان را تا آخر اسفند ماه امسال بپردازند از تخفیف ۲۵ درصدی بهره‌مند می شوند.

شهردار خمارلو اعلام کرد: این طرح، یک فرصت طلایی برای سازندگان جدید و کسانی است که مرتکب تخلف ساخت شده‌اند و به دلیل محدودیت زمانی اجرای این طرح ویژه، ذی‌نفعان برای بهره مندی از آن هر چه سریع‌تر نسبت به پرداخت عوارض اقدام کنند.

عنایتی گفت: جرایم ماده ۱۰۰، تفکیک، ورود به محدوده و تغییر کاربری مشمول طرح ویژه‌ تخفیف عوارض نمی شود.

شهرستان خداآفرین به مرکزیت شهر خمارلو با جمعیت ۳۴ هزار نفر و با مساحت ۱۵۲۵ کیلومتر در نوار مرزی رود ارس و در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شمال تبریز واقع شده که در ۲۸ اسفند سال ۱۳۸۹ از بخش به شهرستان ارتقا یافت و از شهرستان کلیبر جدا شد.

در حال حاضر این شهرستان دارای یک شهر، سه بخش و ۲۰۴ روستا است.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman