بررسی وضعیت مناطق سیل زده در بردسکن

بررسی وضعیت مناطق سیل زده در بردسکن
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۱۲ | ۱۳۹۸/۱۰/۰۲

مدیر بنیاد مسکن بردسکن پیشرفت ساخت واحدهای خسارت دیده ناشی از سیل در این شهرستان را 70 درصد اعلام کرد.
به گزارش اخبار ساختمان، احسان میری گفت: بیش از هزار و 100 واحد مسکونی در 40 نقطه روستایی و شهری براثر سیل فروردین ماه دچار خسارت شد که 796 مورد آن احداثی و مابقی تعمییراتی بود.

وی با بیان اینکه بردسکن توانست طی دو مرحله بیشترین تسهیلات بازسازی مسکن استان را جذب کند، گفت: برای 550 واحد مسکونی تسهیلات و کمک بلاعوض پرداخت شد و در این راستا 70 هزار پاکت سیمان نیز به صورت رایگان توزیع شد که در مجموع کمک های انجام شده بالغ بر 35 میلیارد تومان است.

مدیر بنیاد مسکن بردسکن افزود: تاکنون 150 مورد از واحدهای احداثی تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمامی واحدهای خسارت دیده ناشی از سیل تاپایان امسال تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

میری با اشاره به اینکه 24 روستای شهرستان طرح هادی آنها نیاز به بازنگری دارد، گفت: با پیگیری های انجام شده تمامی این روستاها برای تهیه طرح بازنگری به تصویب رسیده است ولی هر تهیه طرح حداقل 80 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که تاکنون فقط برای 4 روستا تامین اعتبار شده است.

وی به اجرای طرح آسفالت در معابر روستایی اشاره کرد و گفت: طی یکسال گذشته بیش از 150 هزار متر مربع از معابر روستایی با مشارکت روستاییان و دهیاری ها با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان جدول گذاری و آسفالت شده است و این آمادگی را داریم روستاهایی که طرح هادی آنها اجرا نشده است به صورت مشارکتی معابر آنها را جدول گذاری و آسفالت کنیم.

ایلنا

برچسب ها:

سیل زده ،بردسکن ،بازسازی 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman