مدیرعامل شرکت عمران پرند مطرح کرد؛

تحول دو ماهه اسناد واحدهای مسکن مهر

تحول دو ماهه اسناد واحدهای مسکن مهر
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۲۰ | ۱۳۹۸/۰۹/۳۰

مدیر عامل شرکت عمران پرند گفت: تاکنون بیش از ۵ هزار متقاضی برای خرید عرصه اقدام کرده‌اند که این خود نشان دهنده استقبال متقاضیان از طرح یکساله واگذاری عرصه است.
به گزارش اخبار ساختمان، وطن خواهی مدیر عامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه واگذاری عرصه به متقاضیان واحدهای مسکن مهر فرآیندی اختیاری است، گفت: خوشبختانه در سال ۹۸ طبق ابلاغیه‌ای که وزارت راه و شهرسازی و مجلس به ما ارائه دادند قرار شد عرصه و زمین به متقاضیان واگذار شود تا از طریق آنها اسناد واحدهای مسکن مهر هم به آنها ارائه شود.

او بیان کرد: دریافت و خریداری عرصه به هیچ عنوان برای متقاضیان اجباری نیست و البته این فرصتی است که مقاضیان می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه قیمت عرصه واحدهای مسکن مهر در شهر جدید پرند با حداقل قیمت‌ها کارشناسی شده است،‌ گفت: با توجه به اقتصاد خانوارهایی که در شهر پرند وجود دارد قیمت زمین برای این خانوارها بسیار ارزان در نظر گرفته شده است.

وطن خواهی توضیح داد: قیمت واقعی اراضی شهر پرند بسیار بالاتر از قیمت‌های کارشناسی شده است،‌ هم اکنون یک سوم قیمت اراضی برای خانوارهای مسکن مهر پرند در نظر گرفته شده و هر واحد حدود ۱۰ تا ۱۵میلیون تومان برای دریافت عرصه پرداخت می‌کنند.

او تاکید کرد: با تخفیفاتی که برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده برای هر واحد حدود ۱۰۰ متر زمین واگذار می‌شود که این خود فرصت استثنایی برای متقاضیان است اما متاسفانه حاشیه‌هایی که برای دریافت عرصه در شهرهای جدید ایجاد شده باعث شده که بسیاری از متقضایان برداشت دیگری از این موضوع کنند.

تخفیف ۳۰‌درصدی برای خریداران عرصه مسکن مهر

مدیر عامل شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه قیمت عرصه در برخی شهرک‌ها مانند آسمان ۱۱تا ۱۲ میلیون تومان است، گفت: متقاضیان می‌توانند از دستورالعمل پرداخت اقساطی استفاده کنند ودر صورتی که بخواهند نقدی پرداخت کنند از تخفیف ۳۰ درصدی هم می‌توانند در این بخش استفاده کنند.

وطن خواهی با اشاره به اینکه واگذاری عرصه تنها برای امسال در نظر گرفته شده است گفت: مذاکراتی با سازمان ثبت اسناد و احوال انجام شده و پروسه واگذاری سند به تمامی واحدهای مسکن مهر سرعت گرفته است به طوری که این اسناد طی دو ماه به متقاضیان واگذار می‌شود.

او تاکید کرد: تا کنون بیش از ۵ هزار متقاضی برای خرید عرصه اقدام کرده‌اند که این خود نشان دهنده استقبال متقاضیان از این طرح است اما امیدواریم پای دلالان به این پروژه‌ها باز نشود.

باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:

مسکن مهر ،پرند 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman