تکمیل ظرفیت ثبت نام مسکن ملی درلرستان

تکمیل ظرفیت ثبت نام مسکن ملی درلرستان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۲۴ | ۱۳۹۸/۰۹/۲۳

ثبت نام طرح ملی مسکن ساعت ۱۰ امروز شنبه ۲۳ آذرماه در لرستان آغاز شده که ظرفیت تمامی شهرها بجز الیگودرز تا ساعت ۱۱ تکمیل شد.
به گزارش اخبار ساختمان، اکنون نام نویسی در این سایت برای لرستان امکان ندارد و و کاربران درخرم آباد، بروجرد، ازنا، الشتر، پلدختر، دورود و نورآباد با این پیام مواجه می شوند که "متاسفانه ظرفیت این شهر تکمیل شده است".

سهم مرحله نخست استان از این طرح، یکهزارو ۶۸۲ واحد است که برای مرحله نخست اعلام شده و اطلاع رسانی در خصوص اقدامات و سهمیه های آینده انجام خواهد شد.

متقاضیان طرح ملی مسکن در لرستان می توانستند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۳ آذرماه تا پایان دوشنبه ۲۵ آذربرای نام نویسی اقدام کنند که این ظرفیت در یک ساعت تکمیل شد.

مشمولان طرح ملی مسکن باید توانایی پرداخت هزینه ساخت و همچنین بازپرداخت ۷۵ تا۱۰۰ میلیون تومان وام را داشته باشند و متقاضی و افراد تحت تکفل وی، بایدفاقد زمین یا واحد مسکونی از ابتدای سال ۹۴ بوده و از ۲۲ بهمن ۵۷ تاکنون هیچ یک از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد.

همچنین داشتن پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا، نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات، توانایی تامین هزینه ساخت مسکن مازاد بر وام را از مهمترین شرایط طرح ملی مسکن است.

قرار است با اجرای طرح اقدام ملی تامین مسکن ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور احداث شود.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman