تکمیل ظرفیت ثبت نام مسکن ملی در زنجان

تکمیل ظرفیت ثبت نام مسکن ملی در زنجان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۴۸ | ۱۳۹۸/۰۹/۲۳

سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان به دلیل تکمیل شدن ظرفیت در این شهر در کمتر از یک ساعت بسته شد.
به گزارش اخبار ساختمان، ثبت نام برای این طرح از ساعت 10 صبح شنبه/ 23 آذرماه/ در زنجان آغاز شد و در زمان حاضر بجز شهر خرمدره در همه شهرهای استان زنجان سامانه ثبت نام برای طرح اقدام ملی مسکن مسدود شده است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان افزود: متقاضیانی که موفق به ثبت نام در طرح ملی اقدام مسکن نشده اند، نگران نباشند.

محسن محرمی یگانه اظهار داشت: در حال حاضر در استان زنجان نمی توانیم اقدامی برای متقاضیان باقی مانده برای ثبت نام در این طرح انجام دهیم.

وی تاکید کرد: افرادیکه ثبت نام خود در طرح ملی اقدام مسکن را قطعی کرده اند شرایط آنها بررسی می شود و ممکن است تعدادی از آنها شرایط لازم را نداشته باشند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با کم شدن نفرات متقاضی مجدد ظرفیت برای ثبت نام بازشده و متقاضیان حائز شرایط می توانند برای این مهم اقدام کنند.

به گفته محرمی یگانه، چهار هزار و و ۹۲۰ واحد سهم استان زنجان در این طرح است.

وی اظهارداشت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن باید به مدت پنج سال ساکن در شهر مورد تقاضا را داشته باشند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضایان این طرح باید بتوانند ماهانه ۲۰ میلیون ریال به مدت ۱۰ سال قسط پرداخت کنند و توانایی خرید واحد مسکونی از متری ۲۵ تا ۴۵ میلیون ریال را داشته باشند.

محرمی یگانه ادامه داد: افراد مجرد سرپرست خانوار باید بالای ۳۵ سال سن داشته باشند و بجز این مقوله محدودیت سنی وجود ندارد.

وی افزود: این طرح اقدام ملی مسکن شامل همه اقشار عمومی جامعه که مسکن ندارند، می شود که مهمترین مقوله آن عدم دریافت تسهیلات مسکن و تاهل است.

ایرنا

برچسب ها:

طرح اقدام ملی ،مسکن ،زنجان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman