مدیرکل بنیاد مسکن سمنان خبر داد:

کلنگ زنی ۵۹ پروژه مسکن در استان سمنان

کلنگ زنی ۵۹ پروژه مسکن در استان سمنان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۲۳ | ۱۳۹۸/۰۹/۲۰

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان بابیان اینکه تکمیل به موقع پروژه‌های مسکن در دستور کار قرار دارد، گفت: ۵۹ پروژه با حضور معاون مسکن شهری بنیاد مسکن در سطح استان کلنگ‌زنی شد.
به گزارش اخبار ساختمان، علیرضا فلاحی در آئین کلنگ زنی فاز اول پروژه ۵۷ واحدی گرمسار ضمن بیان اینکه فاز اول این پروژه در ۲۳ واحد آغاز می‌شود، اظهار داشت: در مجموع امروز ۵۹ پروژه با حضور معاون مسکن شهری بنیاد مسکن درسطح استان کلنگ‌زنی شد که تکمیل به موقع این پروژه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی بابیان اینکه عملیات اجرایی فاز اول پروژه ۵۷ واحدی گرمسار در مساحت سه هزار و ۲۵۰ متر مربع آغاز شد، افزود: ۲۰ واحد از این پروژه مسکونی و سه واحد آن تجاری است که پیش‌بینی می‌شود تا دو سال آینده افتتاح شود.

معاون فرماندار گرمسار نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان بابیان اینکه طرح هادی یکی از نیازهای روستاها است، اظهارداشت: ۶۰ روستا در گرمسار وجود دارد که ۳۲ روستا دارای دهیاری هستند و تعدادی از روستاها که فاقد دهیاری نیازمند اجرای طرح هادی است.

علی همتی بابیان اینکه خدمات مطلوبی در مناطق روستایی که نزدیک به شهر هستند ارائه‌شده است، افزود: مهاجرت معکوس در این روستاها محقق شده است که این ظرفیت خوبی برای تحقق اهداف توسعه‌ای دولت ایجاد می‌کند.

مهر

برچسب ها:

سمنان ،مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman