مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید بینالود گفت:

سکونت 700 خانوار در مسکن مهر بینالود

سکونت 700 خانوار در مسکن مهر بینالود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۵۱ | ۱۳۹۸/۰۹/۲۰

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید بینالود گفت: هم‌اینک ۷۰۰ خانوار در مجموع هزار و ۹۶۳ واحد مسکن مهر که تاکنون در این شهرجدید ساخته و به متقاضیان واگذار شده‌اند سکونت دارند.
به گزارش اخبار ساختمان، حمیدرضا یزدانی در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید کلانتری ۴۵ شهرجدید بینالود کل واحدهای مسکن مهر را در این شهر جدید سه هزار و ۷۲۰ واحد ذکر و بیان کرد: ۵۰۰ واحد از این تعداد نیمه‌ساخته و در حد پی و فونداسیون است. ۵۰۰ واحد دیگر از سوی انبوه‌سازان به صورت خودمالک مورد تقاضا قرار گرفته و در نهایت ۷۵۷ واحد باقیمانده در حال ساخت هستند که متقاضی ندارند.

وی همچنین جمعیت ساکن در شهرجدید بینالود را شش هزار و ۵۲۰ نفر اعلام و بیان کرد: این جمعیت شامل ساکنان مسکنهای مهر و دیگر واحدهای مسکونی است.

فرمانده انتظامی مشهد نیز در این مراسم وفاق و هم‌افزایی مسوولان را در راستای ایجاد امنیت هر منطقه مهم توصیف و بیان کرد: جامعه همیشه نیازمند امنیت و آرامش داست لذا پلیس به عنوان بازوی توانمند و ضابط مقتدر سعی دارد تا با وفاق و تعامل بیشتر در تعمیق و پایداری امنیت و آرامش مردم انجام وظیفه کند.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: پلیس حافظ و نگهبان امنیت جامعه است و با رویکرد استفاده از توانمندی همه نهادها به کمک مردم می‌آید. تلاش اقشار مختلف مردم نیز برای تامین امنیت نقش به سزایی در تحقق این امر مهم دارد.

امام جمعه مرکز بخش احمدآباد نیز در این مراسم گفت: همزمان با روند افزایش جمعیت بخش احمدآباد و شهرجدید بینالود شاهد بسط امنیت پایدار در این منطقه هستیم که حاصل زحمات نیروی انتظامی است.

حجت‌الاسلام محمدحسین فرمانبر افزود: مردم ولایی و انقلابی بخش احمدآباد با همدلی و وفاق و اعتماد به نیروی انتظامی همواره در کنار این نیرو هستند. همین اعتماد عمومی ارزشمنترین دستاورد نیروی انتظامی است.

شهرجدید بینالود در ۵۵ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است. کلانتری ۴۵ بینالود از سال ۱۳۹۲ شروع بکار کرده است. این کلانتری مسوولیت تامین امنیت محدوده ۳۳۰ کیلومترمربعی این شهرجدید و همچنین ۸۰ کیلومتر مسیر جاده‌ای مشهد - نیشابور و هشت هزار جمعیت شناور بینالود را بر عهده دارد.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن مهر ،بینالود 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman