مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان خبر داد:

ارائه تسهیلات بهسازی به ۱۲۰۰خانوار زنجانی

ارائه تسهیلات بهسازی به ۱۲۰۰خانوار زنجانی
Facebook Twitter LinkedIn

۲۰:۵۴ | ۱۳۹۸/۰۹/۱۸

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: امسال بیش از یک هزار و ۲۰۰ خانوار روستایی از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی بهره‌مند شدند.
به گزارش اخبار ساختمان، سجاد صنعتی‌منفرد، گفت: تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی به یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در سال‌جاری با کارمزد ۵ درصد تا سقف ۴۰ میلیون تومان اعطا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: با توجه به ضرورت سرعت بخشیدن به احداث مسکن مقاوم در روستاها، ۵۵ درصد سهمیه ابلاغی تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در استان در سال‌جاری برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی محقق شده است.

صنعتی‌منفرد احداث مسکن مقاوم و با دوام روستایی، تلاش در حفظ هویت معماری بومی مسکن روستایی، تامین مسکن متناسب با نیاز روستاییان، حفظ هویت و سیمای عمومی روستاها، تلاش در بهینه‌سازی مصرف انرژی در مسکن روستایی و ترویج فرهنگ بیمه به روستاییان را امری مهم و ضروری دانست.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه، این نهاد در جذب تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی روستایی کشور در سال ۹۷ رتبه برتر را کسب کرد، گفت: اجرای طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی گامی استوار در راستای توسعه امکانات عمرانی و بهبود کیفیت مساکن روستایی است.

مهر

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman