بافت فرسوده کرمانشاه در انتظار رسیدگی

بافت فرسوده کرمانشاه در انتظار رسیدگی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۳۶ | ۱۳۹۸/۰۹/۱۷

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: چند سالی است رسیدگی به بافت های فرسوده در این شهر رها شده است.
به گزارش اخبار ساختمان، احمد صفری در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، یکی از خواسته های مردم را اتمام پروژه آبشوران و قره سو اعلام کرد و اظهار داشت: پروژه قره سو یکی از پروژه های نیمه تمام در استان است که هنوز بعد از گذشت چندین سال بلاتکلیف مانده و به سرانجام نرسیده که موجب نگرانی مردم شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: علی رغم اینکه آب و فاضلاب استان چندسالی است که قول داده فاضلاب را از قره سود جدا کند اما تا کنون اتفاق خاصی در این راستا نیفتاده است.

صفری خاطر نشان کرد: لازم است برای پروژه ها تاریخ اتمام مشخص شود و مجریان کار به این تاریخ توجه داشته باشند که کار را در تاریخ مقرر تحویل دهند.

وی بیان داشت: طولانی شدن اجرای طرح ها برای ما یک تهدید است و مردم را دچار مشکلاتی می کند به همین دلیل لازم است به این موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح ملی مسکن شامل استان کرمانشاه هم شد، گفت: از ۱۶ آذر ثبت نام در این طرح در کرمانشاه آغاز شده است.

این مسئول به وضعیت نامناسب اکثر راههای استان اشاره کرد و افزود: اکثر پروژه های مربوط به راههای استان ۵۰ تا ۶۰ درصد اجرایی شده اند لذا ضروری است نسبت به این امر توجه ویژه شود و نقاطی که نیاز به روکش آسفالت دارد هر چه سریعتر انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بافت فرسوده شهر کرمانشاه اشاره ای داشت و گفت: در کرمانشاه حدود ۱۲۵۰ کیلومتر بافت فرسوده داریم که برای ساماندهی آنها به تسهیلات ارزان قیمت نیاز است.

صفری ادامه داد: هم اکنون چند سالی است که رسیدگی به بافت های فرسوده به طور کلی رها شده است که با توجه به اهمیت موضوع باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی به بازدید از بخش های بیلوار و کوزران طی پنج شنبه گذشته اشاره کرد و افزود: در این بازدید آنچه که دغدغه مردم بود عدم دسترسی به مدیران است و مردم عنوان کردند هرگاه با مدیری کار دارند یا جلسه است یا ماموریت، لذا لازم است مدیران یک روز را در هفته به دیدار مردمی اختصاص دهند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی همچنین به نقاط کور شهر کرمانشاه اشاره ای داشت و گفت: این عدم آنتن دهی یکی از مواردی است که مردم را آزار می دهد و با توجه به پیگیریهایی که طی این ۳ سال در این خصوص بعمل آمده است اما مشکل نقاط کور کرمانشاه هنوز حل و فصل نشده است.

مهر

برچسب ها:

بافت فرسوده ،کرمانشاه 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman