دیرکل راه و شهرسازی استان قزوین مطرح کرد:

۳۹هزار واحد مسکن مهر در قزوین واگذار شد

۳۹هزار واحد مسکن مهر در قزوین واگذار شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۸:۲۷ | ۱۳۹۸/۰۹/۱۴

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از واگذاری ۳۹ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان قزوین خبرداد.
به گزارش اخبار ساختمان، ابراهیم مبارک‌قدم گفت: تاکنون ۳۹ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در قالب پروژه‌های تعاونی، سه‌جانبه و خودمالک در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان احداث و به متقاضیان تحویل داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: 336 واحد آماده بهره‌برداری در قالب ۸۴ واحد تعاونی و ۲۵۲ واحد نیز مربوط به سه جانبه‌ها هستند که به زودی تحویل داده می شوند.

این مسئول اعلام کرد: همچنین ۹۹۰ واحد مسکن در قالب ۲۹۴ واحد تعاونی، ۴۹۸ واحد سه جانبه و ۱۹۸ واحد خودمالک نیز با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در حال انجام است که باید براساس شیوه نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی تعیین و تکلیف شوند.

به گفته مبارک قدم با اشاره به اینکه عملیات ساختمانی واحدهای باقیمانده مسکن مهر استان در نهایت باید تا نیمه نخست سال آینده پایان بیابد، تصریح کرد : این در حالی است که تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی این مجموعه باتوجه به اینکه از سازمان ملی مسکن موافقت و مجوزهای لازم جهت فروش برخی از اراضی موجود جهت تامین اعتبارهای مورد نیاز نیز گرفته شده در سطح شهرستان‌های استان باید به اتمام برسد.

ایلنا

برچسب ها:

مسکن ،مهر ،قزوین 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman