معاون بنیاد مسکن کشور خبر داد:

۳۲۰۰واحد سیل‌زده در لرستان بازسازی شدند

۳۲۰۰واحد سیل‌زده در لرستان بازسازی شدند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۴۷ | ۱۳۹۸/۰۹/۱۴

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه کار بازسازی ۳۲۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده لرستان به اتمام رسیده از پیشتازی این استان در بازسازی مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، عزیزاله مهدیان در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان پل‌دختر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روند بازسازی قریب به ۱۲ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی تخریب شده در جریان سیل امسال در لرستان با شتاب خوبی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: از این تعداد کار بازسازی ۳۲۰۰ واحد مسکونی به اتمام رسیده و مابقی در مراحل مختلف ساخت هستند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اسکلت بیش از ۸۸۰۰ واحد انجام شده و سقف و دیوارهای بالغ بر ۷۰۰۰ واحد مسکونی در حال اجرا است.

مهدیان اضافه کرد: براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده، کار بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده تا پایان سال‌جاری به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه لرستان دارای بیشترین تعداد واحدهای مسکونی خسارت‌دیده از سیل است، بیان کرد: استان در بازسازی مناطق سیل‌زده پیشرو و جلوتر از سایر استان‌های سیل‌زده کشور است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: عملیات اجرای دیواره‌سازی رودخانه شهر پل‌دختر و ۲ روستای چم‌مهر و بازدید توسط بنیادمسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است.

مهدیان عنوان کرد: دیواره ساحلی رودخانه شهر پل‌دختر با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال اجرا بوده و تا پایان سال‌جاری به اتمام خواهد رسید.

ایسنا

برچسب ها:

مسکن ،سیل زده ،بازسازی 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman