قیمت ها در پردیس تعدیل خواهد شد

قیمت ها در پردیس تعدیل خواهد شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۵۳ | ۱۳۹۸/۰۹/۱۳

معاون عمرانی فرماندار شهرستان پردیس گفت: به منظور تعدیل قیمت‌های نامتعارف املاک و کالاهای ارائه شده در فازهای ۸ و ۱۱ مسکن مهر پردیس بازارهای موقت و دائم از سوی اطاق اصناف و شهرداری پردیس احداث می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، نوید عباسی اظهار داشت: قیمت واحدهای تجاری در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس به طور نامتعارف بالارفته که در بررسی به عمل آمده مشخص شد قیمت ها متناسب با متراژ و کاربری نبوده و اجناس گران تر از سایر مناطق به ساکنان عرضه می‌شود.

وی افزود: احداث بازارهای موقت و دائم عرضه کالا به منظور ایجاد روحیه رقابتی بین فروشندگان و کاهش قیمت اجناس عرضه شده به مشتریان و تعدیل اجاره بها درفازهای یاد شده با واگذاری زمین از سوی شرکت عمران به شهرداری پردیس در دست اقدام و اجرا است.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به مشکلات تحویل فازهای جدید به شهرداری پردیس، اظهار داشت: فازهای جدید تحویلی ازسوی شرکت عمران به شهرداری پردیس تکمیل شده هستند و این دستگاه منبع درآمدی بابت فروش تراکم وصدور مجوز ساختمان ندارد و این مورد برخدمات رسانی مطلوب به ساکنان مساکن مهر از سوی این دستگاه تاثیرگذارخواهد بود.

عباسی با تاکید اهمیت خدمات رسانی مناسب به ساکنان فازهای جدید مسکن مهر، عنوان کرد: آماده سازی زیرساختها از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس و ارتقای خدمات رسانی به ساکنان پس از تحویل واحدها به شهرداری با تعامل دستگاه‌های یاد شده در اولویت قرار میگیرد.

وی تاکید کرد: واحدهای مسکن مهر با نصب انشعابات، آسانسور فعال و استاندارد به متقاضیان تحویل داده شود و طی ده روز آینده مشکل انشعاب گاز مدارس در فازهای جدید مسکن مهر توسط دستگاه های خدمات رسان مرتفع می شود.

فاضلاب پردیس ساماندهی می‌شود

معاون عمرانی فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به سه راهکار ارائه شده برای رفع مشکل فاضلاب شهرستان، خاطر نشان کرد: نصب پکیج‌های تصفیه فاضلاب و افزایش تعداد آنها با توجه به رشد جمعیت در فازهای جدید مسکن مهر پردیس، انتقال فاضلاب فازهای ۱۱،۸،۵،۹ به تصفیه خانه فعلی شهر پردیس که در حال حاضر ظرفیت تصفیه فاضلاب فازهای یاد شده را دارد راهکار های کوتاه و میان مدت برای رفع مشکل هستند.

عباسی تصریح کرد: طی شش ماه آینده خط انتقال و پمپاژ توسط شرکت آب و فاضلاب برای انتقال فاضلاب فازهای ۵،۹، ۱۱ اجرایی خواهد شد و گفتنی است که شرکت عمران تعهدات مالی خود را در این قرار داده انجام داده است.

وی با اشاره به برنامه بلند مدت ارائه شده خاطر نشان کرد: مکان تصفیه خانه جدید فاضلاب جانمایی شده و در نقشه پهنه‌بندی جدید محیط زیست تعریف شده در شورای‌عالی محیط زیست تعریف شده خارج از پهنه محیط زیست قرار گرفته و مشکل محیط زیست ندارد و پس از ابلاغ به دستگاه‌های مرتبط و صدور مجوز نهایی، کلنگ زنی خواهد شد.

شهرستان پردیس با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن ،مهر ،پردیس 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman