قیمت مسکن در آمریکا افزایش یافته است

قیمت مسکن در آمریکا افزایش یافته است
Facebook Twitter LinkedIn

۲۰:۴۷ | ۱۳۹۸/۰۹/۱۲

تا پایان ماه سپتامبر میزان افزایش متوسط سالانه قیمت مسکن در امریکا به ۳.۲ درصد رسید که ۰.۱ درصد بیشتر از متوسط ثبت شده در ماه قبل بوده است. در بین شهر‌های بزرگ آمریکا، سان فرانسیسکو تنها شهری بوده که متوسط قیمت مسکن در آن نزولی بوده و به منفی ۰.۷ درصد رسیده است.
به گزارش اخبار ساختمان، در بین شهرهای مختلف آمریکا، شهر فونیکس در ایالت کارولینای شمالی با افزایش شش درصدی بیشترین افزایش متوسط سالانه را داشته است و شهرهای شارلوت با ۴,۶ درصد و تمپا با ۴.۵ درصد افزایش در رده های دوم و سوم بیشترین افزایش قیمت مسکن در یک سال اخیر قرار گرفته اند.

کریگ لازارا، مدیر استراتژی سرمایه گذاری در موسسه " اس اند پی داو جونز ایندایس" گفت: پس از یک دوره نسبتا طولانی مدت کاهش قیمت مسکن، افزایش قیمت ها در دوره منتهی به سپتامبر چندان دور از انتظار نبود. با این حال هنوز زود است بگوییم وارد چرخه افزایش قیمت مسکن شده ایم.

افزایش قیمت مسکن امریکا بر مبنای ماهانه در ماه سپتامبر به طور متوسط ۰,۶ درصد بوده است که سه برابر رقم ثبت‌شده در ماه قبل و ۰.۲ درصد بیشتر از نرخ پیش بینی شده قبلی بوده است. این میزان افزایش، بیشترین افزایش ماهانه قیمت مسکن در بزرگ‌ترین اقتصاد جهان طی ۹ ماه اخیر بوده است.

از سوی دیگر بر مبنای فصلی نیز متوسط افزایش قیمت مسکن ۴,۹ درصد اندازه گیری شده که ۰.۳ درصد کمتر از رقم ثبت شده برای سه ماهه دوم سال بوده است.

متوسط افزایش ماهانه قیمت مسکن در آمریکا در بازه زمانی ۱۹۹۱ تا ۲۰۱۹ معادل ۰,۳ دصرد بوده است که بالاترین رقم ثبت شده مربوط به رشد ۱.۲ درصدی ژانویه ۲۰۰۰ و کمترین رقم ثبت شده نیز رشد منفی ۱.۸ درصدی نوامبر ۲۰۰۸ بوده است.

بازارنیوز

برچسب ها:

مسکن ،قیمت ،آمریکا 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman