مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد:

تکمیل طرح مسکن مهر تا پایان سال

تکمیل طرح مسکن مهر تا پایان سال
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۵۳ | ۱۳۹۸/۰۹/۱۱

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به احداث کامل چهار هزار و ۴٠٠ واحد مسکن مهر تا پایان امسال در استان گفت: با تحویل این تعداد، طرح مسکن مهر به خط پایان می‌رسد.
به گزارش اخبار ساختمان، سیدمحسن حمزه‌لو افزود: کل تعهد طرح مسکن مهر در آذربایجان غربی ۵۱ هزار واحد بوده که از این تعداد تنها چهار هزار و ۴۰۰ واحد باقی مانده و بقیه تحویل متقاضیان شده است.

وی اضافه کرد: واحدهای باقیمانده مسکن مهر در شهرهای ارومیه، خوی، ماکو، سلماس، مهاباد، نقده، سردشت، شاهین‌دژ و بوکان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ واحد مسکن مهر طی آبان امسال تحویل متقاضیان داده شد، بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی ها قرار است تا پایان آذرماه جاری نیز ۴٢٩ واحد مسکن مهر به بهره‌برداری و به متقاضیان تحویل داده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی به برگزاری جلسات هفتگی کارگروه تخصصی رفع موانع مساکن مهر استان اشاره کرد و گفت: نشست‌های مشترک با بانک‌های عامل، شرکت‌های خدمات‌رسان و شهرداری‌ها در خصوص رفع مشکلات و مسائل واحدهای باقی‌مانده به صورت منظم برگزار می‌شود.

طرح مسکن مهر که از حدود هشت سال پیش آغاز شده است، در دولت تدبیر و امید سرعت گرفت و بیش از ۶۰ درصد واحدهای تحویلی در این دولت به متقاضیان تحویل داده شده است.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن ،مهر 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman