فرماندار آستانه اشرفیه مطرح کرد:

ضرورت تکمیل پروژه های مسکن مهر

ضرورت تکمیل پروژه های مسکن مهر
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۲۴ | ۱۳۹۸/۰۹/۰۲

فرماندار آستانه اشرفیه گفت: اتمام پروژه های مسکن مهر این شهرستان با هدف کاهش دغدغه های مردم منطقه ضروری است.
به گزارش اخبار ساختمان، یونس محمودی در جلسه شورای مسکن این شهرستان با حضور نماینده و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری آستانه اشرفیه اظهار داشت: اتمام پروژه های مسکن مهر از سیاست های دولت و در اولویت برنامه ها و تصمیات هیات دولت قرار دارد.

وی تامین مسکن را در کاهش دغدغه های اجتماعی جامعه موثر عنوان و خاطرنشان کرد: اتمام طرح های مسکن مهر در این شهرستان به تلاش مضاعف کلیه دستگاه های مرتبط نیاز دارد.

محمودی در ادامه با اشاره به اجرای پروژه مسکن مهر منطقه استخر بیجار آستانه اشرفیه افزود: این پروژه ۲۵۲ واحدی در ۴۲ بلوک ۶ واحدی در حال اجراست که تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه از مجموع واحدهای مسکونی این طرح ۱۲۶ واحد مسکونی به متقاضیان واجد شرایط واگذار شده افزود: ۹۶ واحد باقی مانده این پروژه نیز در مرحله گچ کاری و اتمام اسکلت قرار دارد، ضمن آنکه عدم راه اندازی تصفیه خانه، عدم ادامه کار توسط پیمانکار پروژه، عدم نصب کنتور برق در دو بلوک از مشکلات این پروژه به شمار می رود.

فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر بندرکیاشهر این شهرستان گفت: این پروژه ۴۰۸ واحدی در ۶۸ بلوک ۶ واحدی در دست اجراست که تاکنون ۲۲۸ واحد آن به متقاضیان واگذار و ۳۰ واحد دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در حال تکمیل و واگذاری است.

محمودی با بیان اینکه تعداد ۴۸ واحد این پروژه دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است افزود: ۱۰۲ واحد این پروژه نیز در قالب فروش آزاد به پیمانکار واگذار شده است.

در ادامه این جلسه مشکلات و روند اجرای طرح های مسکن مهر شهرستان آستانه اشرفیه توسط نماینده شهرستان، معاون بازآفرینی شهری، راه و شهرسازی، معاون تسهیلات بانک مسکن استان، معاون شهری بنیاد مسکن، معاون آب و فاضلاب روستایی و اعضای شورای مسکن شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در شرق استان گیلان قرار دارد.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن ،مهر ،تسهیلات 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman