در شرکت سیمان شاهرود برگزار شد؛

برگزاری دوره آموزش شناخت محیط زیست

برگزاری دوره آموزش شناخت محیط زیست
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۴۵ | ۱۳۹۸/۰۸/۲۱

دوره آموزش شناخت محیط زیست و توسعه پایدار در شرکت سیمان شاهرود برگزار شد.
به گزارش اخبار ساختمان، دوره آموزشی محیط زیست با عنوان شناخت محیط زیست و توسعه پایدار در شرکت سیمان شاهرود برای گروه معاونین ، مدیران ، مسئولین ، روسا و کارشناسان به تعداد ۶۴۰ نفر ساعت ، در تاریخ ۱۴ آبان ماه سال جاری در سالن آموزش با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان برگزار شد.

بر پایه این اطلاع، این رویداد با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و با هدف دستیابی به اهداف زیست محیطی و ترویج فرهنگ و اخلاق زیست محیطی بر قرار شد؛چرا که شاخص های پایداری و حفظ محیط زیست طی دهه‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و بر همین اساس ،یکی از نیازها و کارهای مهم دستیابی به این اهداف و شاخص ها، ترویج فرهنگ و اخلاق زیست محیطی بین آحاد و اقشار مختلف جامعه است.

بر این پایه شرکت سیمان شاهرود برای نیل به این اهداف در محیط کاری خود، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی ، تشکیل کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی، برگزاری همایش ها و … کرده تا رسالت خود را جهت افزایش آگاهی عمومی پرسنل، انجام داده باشد.

گفتنی است در سرفصل‌های آموزشی این رویداد، توجه به ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی توسعه جامعه اشاره و ایجاد هماهنگی و همسویی بین این ابعاد (به عنوان بنیادترین رکن برنامه ریزی) در رسیدن به توسعه پایدار برجسته شد.

به گفته مدرسان این دوره، توسعه پایدار مرهون بهره برداری مناسب از امکانات آب، خاک، منابع طبیعی، ظرفیت‌های موجود نیروی انسانی و به عبارتی حفاظت از محیط زیست است؛ حفاظت از محیط زیست باید در طراحی استراتژی و سیاست های مربوط به بخش های برنامه ریزی شهری، صنعت، کشاورزی، حمل و نقل، انتخاب تکنولوژی نیز فعالانه مداخله داشته باشد تا بتوان زمینه رسیدن به توسعه پایدار را فراهم کرد.

روابط عمومی سیمان تامین شستا

برچسب ها:

سیمان ،شستا ،محیط زیست 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman