مروری بر قیمت ابزار برقی برندهای موجود در بازار ایران

مروری بر قیمت ابزار برقی برندهای موجود در بازار ایران
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۲۷ | ۱۳۹۸/۰۸/۲۰

در این مقاله به بررسی بهترین برند های ابزار برقی مانند دریل ها، فرز و مینی فرز، بتن کن، شیارزن، پروفیل بر و ... می پردازیم تا با توجه به بودجه ای که دارید بتوانید بهترین برند را انتخاب کنید.
به گزارش اخبار ساختمان، ابزار برقی وسعت بسیار زیادی دارد و در طول روز افراد بسیار زیادی در حوزه های مختلف جهت پیش بردن کار های خود به صورت دقیق و منظم از ابزار آلات استفاده می کنند.

استفاده از این ابزارها در صنعت ساختمان سازی به وضوح به چشم میخورد و از ساده ترین کارگر، استاد کار گرفته تا مهندس و معمار همه از ابزار های بسیار زیادی استفاده می کنند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین برند های ابزار برقی مانند: دریل ها، فرز و مینی فرز، بتن کن، شیارزن، پروفیل بر و ... بپردازیم تا با توجه به بودجه ای که جهت خرید ابزار مورد نیاز خود اختصاصی داده اید بهترین برند را انتخاب کنید.

قیمت انواع دریل و پیچ گوشتی شارژی

طبق بررسی های انجام شده برند های رونیکس و محک دارای ارزان ترین تجهیزات و برندهایی مانند بوش، ماکیتا، آ. ا. گ و دیگر برند های آلمانی و آمریکایی مانند بلک اند دکر گرانترین ابزار های برقی را به خود اختصاص داده اند.

در حال حاضر با توجه به نوسانات قیمت ارز برای خرید دریل ارزان شما باید بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزارتومان بودجه در نظر بگیرید، البته این دریل های از نظر کیفیت بد نیستند، دلایلی که باعث پائین بودن قیمت آنها میشود نداشتن جعبه حمل دریل و مته هایی است که همیشه درون جعبه های قرار میدهند. پس اگر دریل شارژی در این حدود خواستید تهیه کنید به این نکته توجه داشته باشید که باید هزینه ی مته و جعبه آن را جدا باید پرداخت کنید.

قیمت انواع فرز و صفحه فرز

در بین انواع سنگ فرز، پولیش، مینی فرز و فرز انگشتی دستگاه های برند انکور، ادون، توسن و محک کمترین قیمت را به خود اختصاص داده اند که رنج قیمت آنها بین ۲۸۰.۰۰۰ تا ۸۵۰.۰۰۰ هزارتومان میباشد.

برای خرید سنگ فرز بهتر است کمی بیشتر بودجه در نظر بگیرید و از میان رده هایی مانند آ. ا. گ، آکتیو و هیوندا استفاده کنید تا دستگاه شما عمر بیشتری داشته باشد و تعویض دستگاه به ضرر شما نباشد.

اگر هم بودجه برایتان مهم نیست ما خرید سنگ فرز متابو و بوش را به شما پیشنهاد میکنیم که هم از نظر کیفیت بسیار عالی هستند و هم با این رنج بودجه میتوانید یک سنگ فرز شارژی بسیار عالی تهیه کنید تا در هرجا که نیاز بود به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.

ارزان ترین و بهترین بتن کن های بازار

دستگاه های بتن کن این روز ها در بازار از ۵۰۰.۰۰۰ هزارتومان به بالا یافت میشوند و ارزان ترین دستگاه های متعلق به دو شرکت انکور و ادان میباشد که با توجه به این قیمت دستگاه های بسیار خوبی نیز میباشند.

اما ما توصیه میکنیم بودجه خود را تا حدود یک میلیون تومان افزایش بدید و دریل بتن کن شرکت رونیکس را تهیه کنید زیرا این شرکت در ابزار های برقی و مخصوصاً بتن کن به خوبی عمل کرده است و رضایت مشتریان خود را جلب کرده است.

همچنین برای خرید پیکور تخریب نیز شما نیاز به بودجه ای حدود یک میلیون چهارصد هزار تومان دارید تا بتوانید یک دستگاه میان رده مناسب تهیه کنید. از برند های برتر در این دستگاه های هم میتوان به NEC ،Ronix ،AEG و هیوندا اشاره کرد که واقعاً دستگاه های بسیار عالی هستند.

مهر

برچسب ها:

قیمت ،ابزار برقی ،ساختمان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman