معاون معماری و شهرسازی شهردار ارومیه خبر داد:

صدور روزانه هفت پروانه ساختمانی درارومیه

صدور روزانه هفت پروانه ساختمانی درارومیه
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۲۶ | ۱۳۹۸/۰۸/۱۹

معاون معماری و شهرسازی شهردار ارومیه گفت: از ابتدای امسال روزانه به طور متوسط هفت پروانه ساختمانی در این شهر صادر می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، غلامرضا عدل دوست افزود: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته روزانه به طور متوسط تنها چهار پروانه ساختمانی در این شهر صادر می شد که رونق نسبی ساخت و ساز را در شهر نشان می دهد.

وی اضافه کرد: البته هنوز رونق مورد انتظار در این حوزه محقق نشده ولی ارقام ساخت و ساز حاکی از بهبود وضعیت در این بخش است.

وی بیان کرد: زیربنای پروانه های ساختمانی صادر شده توسط شهرداری ارومیه در سال جاری حدود ۸۸۷ هزار مترمربع است که بهبود نسبی را در این بخش نیز شاهد هستیم.

معاون معماری و شهرسازی شهردار ارومیه ادامه داد: با این آمار میزان متوسط فضای درنظر گرفته شده برای هر پروانه ساختمانی در سال جاری حدود ۶۲۰ مترمربع است که نزدیک به مقدار سال گذشته است.

عدل دوست از تحقق نزدیک به دو سوم بودجه شهرداری ارومیه در سال جاری خبر داد و گفت: بودجه سال جاری این شهر حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال است که در صدد هستیم بخش قابل توجه آن را محقق کرده و در راستای اجرای طرح های عمرانی از جمله تقاطع غیرهمسطح آذربایجان به کار بگیریم.

ارومیه یکی از ۱۰ شهر بزرگ و پرجمعیت کشور است که بیش از ۱۱ هزار هکتار مساحت و نزدیک ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman