خبر خوش برای متقاضیان آپارتمان

خبر خوش برای متقاضیان آپارتمان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۴۱ | ۱۳۹۸/۰۸/۱۶

در حالی که افزایش جزیی قیمت مسکن در مهرماه امسال بسیاری را از بازگشت مجدد گرانی سرسام‌آور به بازار معاملات نگران کرده بود، آمار آبان‌ماه از کاهش بیشتر قیمت‌ها خبر می‌دهد.
به گزارش اخبار ساختمان، پس از افت و خیز قیمت ملک، روال کاهشی در ماه‌های مرداد و شهریور و روال جزئی افزایشی در مهرماه؛ آخرین وضعیت قیمت مسکن در آبان‌ماه امسال در تهران می‌گوید قیمت پیشنهادی آپارتمان‌‌ کماکان در حال کاهش است.

به نسبت ماه‌های گذشته، آبان‌ماه امسال برای متقاضیان آپارتمان‌ در شهر تهران ماه بهتری است؛ چراکه بسیاری از آپارتمان‌ها با قیمت‌های کاهش یافته در آژانس‌های املاک آگهی شده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد روند افت قیمت پیشنهادی مسکن در تهران همچنان ادامه دارد.

مشاوران املاک همسو با کارشناسان معتقدند امکان رشد محسوس قیمت مسکن در ماه‌های آتی وجود ندارد. به نظر می‌رسد تغییرات قیمتی ماه اخیر نیز بیش از اینکه به‌عنوان رشد به رسمیت شناخته شود، باید به عنوان ثبات و تعدیل تلقی شود. از طرفی بررسی آگهی‌های موجود در بازار مسکن آبان‌ماه نشان می‌دهد، قیمت‌های پیشنهادی مالکان نسبت به ماه گذشته اندکی افت داشته است. گزارش واسطه‌ها از آخرین وضعیت قیمت مسکن می‌گوید؛ آپارتمان‌های نوساز واقع در منطقه ۵ که ماه گذشته با قیمت هر متر مربع ۱۹ میلیون تومان آگهی شده بودند، اکنون با تقریبا ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت پیشنهادی مواجه شده‌اند.

دلتا

برچسب ها:

 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman