استاندار خراسان شمالی:

مشکل مسکن جوانان باید برطرف شود

مشکل مسکن جوانان باید برطرف شود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۲۴ | ۱۳۹۸/۰۸/۱۳

استاندار خراسان شمالی خواستار افزایش سهم این استان در تعداد واحدهای مسکونی طرح ساخت ۵۰ هزار خانه ارزان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در نقاط مختلف کشور شد.
به گزارش اخبار ساختمان، محمدعلی شجاعی در دیدار رئیس هیات مدیره شرکت توسعه و عمران ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اظهارکرد: ادبیات کاری در استان اینگونه است که کارهای شروع شده برای حل مشکلات مردم باید به پایان برسد.

وی افزود: امروز مشکل مسکن مانع خوشبختی و ازدواج جوانان شده است و بنابراین مجموعه مدیریت استان به دنبال حل این مشکل با کمک بخش های مختلف دولتی، خصوصی و نهادهای انقلابی است.

وی ادامه داد: مشکل مسکن در خراسان شمالی با ساخت ۴۵۰ واحد مسکونی حل نخواهد شد و باید به دنبال تعریف و اجرای پروژه های ساخت چهار یا پنج هزار واحد مسکونی طی یک برنامه زمان بندی مشخص باشیم.

شجاعی گفت: کارهای بزرگ با تبصره انجام نمی شود بلکه باید همه پای کار بیاییم و یکبار برای همیشه مشکل را حل کنیم و همراه با مشکلات مردم پیش برویم.

وی تصریح کرد: استان آمادگی لازم برای افزایش سهمیه استان در طرح ساخت ۵۰ هزار خانه ارزان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) را دارد و تمامی ظرفیت های استان برای اجرای این طرح به کار گرفته خواهد شد.

شجاعی تاکید کرد: در این طرح باید به دنبال الگوهای ساخت متنوع با قیمت های مختلف باشیم تا افراد مختلف بتوانند مسکن مورد نیاز خود را تامین کنند.

ایسنا

برچسب ها:

مسکن ،قیمت ،ساخت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman