معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت:

تاکید جدی رئیس جمهوری بر حوزه مسکن

تاکید جدی رئیس جمهوری بر حوزه مسکن
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۵۲ | ۱۳۹۸/۰۸/۱۲

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: با توجه به وجود ۲۵۰ حرفه و رشته شغلی مربوط به بخش مسکن، این حوزه یکی از پیشران‌های اقتصاد کشور است.
به گزارش اخبار ساختمان، حسنعلی امیری در مراسم افتتاح پروژه ۱۶۰ واحدی طرح مسکن اقدام ملی در زنجان، اظهار کرد: برای توسعه، حل مشکل مسکن مردم و رونق اقتصادی، تاکید رئیس جمهوری بر حوزه مسکن بسیار جدی است.

وی با قدردانی از همه فعالان این عرصه در استان زنجان بیان کرد: امید است دوستان طبق مدت زمان دو ساله تعریف شده برای تکمیل این طرح، پروژه را در موعد مقرر به اتمام برسانند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به سهم ۷ هزار و ۵۰۰ واحدی استان زنجان از مسکن طرح اقدام ملی، بیان کرد: امروز ۱۶۰ واحد به عنوان آغاز عملیات اجرایی در شهرستان زنجان کلنگ زنی می شود و با تمهیدات در نظر گرفته شده بزودی در سایر شهرستان ها اجرای این طرح آغاز خواهد شد.

پیش از افتتاح این طرح معاون پارلمانی رئیس جمهوری به همراه مسئولان استانی از کلینیک مهرانه و انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی بازدید کرد و در جریان روند خدمت رسانی به بیماران و مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن طرح اقدام ملی در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع و با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن استان زنجان در مراسم افتتاح این پروژه گفت: سهم استان زنجان در طرح اقدام ملی ۷۵۰۰ واحد است که زمین آن شناسایی شده است.

مسعود بیات منش خاطرنشان کرد: تلاش داریم سهم استان زنجان را در طرح مسکن اقدام ملی تا سقف ۱۰ هزار واحد افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: از واحدهای طرح اقدام ملی ۲۵۰۰ واحد برای طرح فرسوده، ۱۵۰۰ واحد برای شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر و مابقی برای شهرهای زنجان و ابهر است.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن ،طرح اقدام ملی 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman