مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خبر داد:

ساخت 558 مسکن در طرح اقدام ملی

ساخت 558 مسکن در طرح اقدام ملی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۳۳ | ۱۳۹۸/۰۷/۲۴

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: تا پایان سال جاری ۵۵۸ واحد مسکونی در اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان مرکزی به بهره برداری می رسد.
به گزارش اخبار ساختمان، احمد مرزبان اظهار داشت: اقدامات قانونی جهت احداث پروژه ۲۴۰ واحدی در منطقه باغ خلج اراک صورت گرفته و این پروژه در زمینی به مساحت ۹۳۲۵ متر مربع دارای امکانـات روبنایی شامل خانه بهداشت، مراکز تجاری، مسجد و فضای سبز مناسب اجرایی می گردد.

وی گفت: تحقق برنامه های مصوب بازآفرینی نیازمنـد تخصیص اعتبارات ویژه جهت پیشبرد پروژه ها و تملک اراضــی مورد نظر است. با پیگیری های این اداره کل و در راستای طرح اقدام ملی تولید مسکـن تا پایان سـال جـاری ۵۵۸ واحد مسکونی با مشارکت بخش خصوصـی و با استفاده از اراضی تحت مالکیت دولت به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بیان کرد: به منظور ارتقای زیست پذیری محلات هدف بازآفرینی و ارتقای زیرساخت های این مناطق خصوصا سکونتگاه های غیررسمی شهرهای استـان تعداد ۴۶ پــروژه با اعتباری بالغ بر ۳۶۱ میلیارد ریال مصوب گردیـده، که در سه مرحـله قابل افتتاح، در حال اجرا و یا برگزاری فرایند مناقصه عمومی می باشند.

وی پروژه ۳۳۶ واحدی مسکونی، تجاری و فرهنگی باغ خلج اراک و پروژه ۱۵۱واحدی علوی ساوه و ۷۱ واحدی قائم اراک را از پروژه های فعال و قابل افتتاح در زمینه طرح اقدام ملی بیان کرد.

مرزبان افزود: تاکنون تعداد ۲۲۷ مورد تسهیلات مسکن در بافت فرسوده و ۱۷۳۹ مورد وام صندوق یکم با معرفی این اداره کل به بانک های عامل، به متقاضیان پرداخت شده است.

مهر

برچسب ها:

مسکن ،طرح اقدام ملی ،ساخت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman