اخذ وام میلیاردی برای تکمیل مسکن مهر

اخذ وام میلیاردی برای تکمیل مسکن مهر
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۳۳ | ۱۳۹۸/۰۷/۲۴

شرکت عمران پردیس با اخذ وام هزار میلیارد تومانی و بازپرداخت آن پروژه مسکن مهر را تکمیل می کند.
به گزارش اخبار ساختمان، سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اعلام این مطلب گفت: امروز جلسه ای با حضور اصغر مهرآبادی عضو هیئت مدیره بانک مسکن و قائم مقام وزیر داشتیم که تصمیماتی در خصوص دریافت وام از بانک مسکن برای تکمیل پروژه مسکن مهر داشته باشیم.

وی افزود: شرکت عمران پردیس جهت اتمام پروژه های باقی مانده مسکن مهر پردیس همه ظرفیت هایی که داشته را بسیج کرده و اراضی باقی مانده را برای فروش گذاشته است.

وی ضمن تشکر از حمایت نمایندگان مجلس از شرکت عمران اظهارکرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه کمک کردند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در تبصره ۸ منابعی دیده شده که شرکت عمران با سود ۲۴ درصد وام گرفته و باقی پروژه ها را کامل کند و بازپرداخت این وام از منابع خود شرکت تامین می شود.

هدایت با اشاره به اهمیت این موضوع و تلاش صددرصدی مدیران شرکت عمران بر تکمیل پروژه های مسکن مهر در کمترین زمان اعلام کرد: برای تخصیص این وام هزار میلیارتومانی جلساتی را مکرر با مدیران بانک مسکن داریم .

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در ادامه تاکید کرد: این هزار میلیاردتومان وام مسکن کلید تکمیل پروژه های مسکن مهر بوده و شرکت عمران پردیس جهت تکمیل پروژه های مسکن مهر خود زیر بار وام ۲۴ درصدی رفته است.

ایلنا

برچسب ها:

مسکن ،مهر 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman