رییس کمیسیون شهرسازی و معماری مطرح کرد:

بی‌توجهی شهرداری به تخلفات بارز پالادیوم

بی‌توجهی شهرداری به تخلفات بارز پالادیوم
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۳۶ | ۱۳۹۸/۰۷/۲۳

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری گفت: رایزنی مالک و شهردار منطقه ۱ باعث بلاتکلیفی پرونده پالادیوم شده است.
به گزارش اخبار ساختمان، محمد سالاری در جریان یکصد و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: تذکرم در رابطه با عدم توجه شهرداری به تذکرات قبلی اعضای شورای شهر است و تقاضا دارم رویکرد مناسبی در خصوص تذکرات اعضای شورای شهر اتخاذ شود.

سالاری با اشاره به اینکه پروژه پالادیوم به عنوان یکی از تخلفات بزرگ مقیاس در ابتدای این دوره مدیریت شهری مطرح شد ادامه داد: بنده تذکر دادم که بارگذاری‌های قابل توجه متخلفانه ای از سوی این پروژه انجام شده و با همکاری شهرداری تثبیت شده است، اما یک تخلف عیان در این پروژه رخ داده که آن حفر زیرگذر و ایجاد تونل در این پروژه بود.

او با بیان اینکه بارها درباره پروژه پالادیوم تذکر دادم، افزود: معاونت قضایی دادستانی کل کشور چندین نامه نوشته و خواستار تعیین تکلیف این پروژه شده و این در حالی است که سازمان بازرسی، مشاور وزیر راه نیز به این موضوع ورود کردند و رأی ماده ۱۰۰ نیز صادر شده است اما رایزنی مالک و شهرداری منطقه یک باعث شده موضوعی به این واضحی که نباید از شارع عام پل روگذر نصب شود، بلاتکلیف مانده است.

وی با بیان اینکه رأی بدوی این پروژه صادر شده و اساسا اظهارنظر در این مورد لزومی ندارد، گفت: اما رایزنی شهرداری سبب شده که بررسی پرونده به درازا بکشد تا بلکه از این ستون به آن ستون فرجی شود.

او ادامه داد: گویا راه دیگری جز طرح سوال از شهرداری نداریم. اگر این موضوعات عملیاتی نشود مابقی تذکرات نیز بی‌توجه باقی می‌ماند و این در حالیست که شورای عالی معماری و شهرسازی به نظر شورا بیشتر از شهرداری اهمیت می‌دهد به گونه‌ای که وقتی در مورد پادگان ۰۶ صحبت کردیم یک و نیم سال پروژه را به تعویق انداختند تا به جمع‌بندی برسیم اما شهرداری به تذکرات شورا بی‌توجهی کرد.

ایلنا

برچسب ها:

شهرداری ،پالادیوم 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman