بررسی قیمت مسکن در پایتخت

بررسی قیمت مسکن در پایتخت
Facebook Twitter LinkedIn

۱۹:۰۶ | ۱۳۹۸/۰۷/۲۲

آگهی های مسکن تهران نشان می دهد که تمایل به فروش واحدهای مسکونی در جنوب تهران کم شده است و در شمال تهران با توجه به تنوع متراژ افزوده شده است.
به گزارش اخبار ساختمان، بررسی میانگین قیمت فروش املاک مناطق مختلف تهران نشان می دهد که واحد های مسکونی که متراژ بیش از ۹۰ متر مربع را دارند، به علت قیمت نهایی بالا و کاهش قدرت خرید مردم کمتر معامله می شوند و انبوهی از فایل های این واحد های مسکونی در املاک های تهران موجود است. در ادامه به بررسی میانگین قیمت چند محله تهران می پردازیم تا میانگین قیمت ها نسبت به متراژ در پایتخت مشخص شود.

آگهی های منتشر شده درمحدوده مجیدیه شمالی نشان می دهد که میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این محدودا حدود ۱۵ میلیون و ۷۰۰ تومان است و بیشتراملاک عرضه شده در این منطقه نیز بین ۹۰ تا ۱۳۰ متر مربع هستند.

در منطقه کوی نصر تهران نیز میانگین قیمت املاک بر حسب متر مربع حدود ۲۱ میلیون و ۱۰۰ تومان است. در این محدوده نکته حائز اهمیت متراژ واحدها است که شاهد واحد هایی با متراژ بالای ۲۰۰ مترهستیم.

منطقه یوسف آباد تهران نیز میانگین قیمت واحد های مسکونی حدودا ۲۲ میلیون و ۳۰۰ تومان است و در دوماه اخیر این منطقه افزایش قیمت زیادی تجربه کرده است. این محدوده نسبت به مناطق دیگر واحد های کم متراژ کمتری را دارد.

در مناطق جنوبی تهران واحد های مسکونی کمتری برای فروش ارائه شده است اما شاهد عرضه واحد های کمتر از ۳۰ متر نیز هستیم. به طور مثال میانگین قیمت واحد های مسکونی در محدودا جوادیه متری ۷ میلیون و ۱۰۰ تومان است.

بر خلاف جنوب تهران در شمال تهران تعداد فایل های املاک روز به روز گسترده تر می شود. میانگین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه زعفرانیه حدود ۳۸ میلیون و ۸۰۰ تومان است. ویژگی واحدهای این منطقه تنوع متراژ است که هم واحدهای کم متراژ هم واحدهایی با متراژ بالا در این منطقه عرضه شده است.

بورس امروز

برچسب ها:

قیمت ،مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman