آغاز عملیات گازرسانی به مسکن مهر پردیس

آغاز عملیات گازرسانی به مسکن مهر پردیس
Facebook Twitter LinkedIn

۱۸:۰۶ | ۱۳۹۸/۰۷/۲۱

هدایت از آغاز عملیات گازرسانی به سه زون باقیمانده فاز ۱۱ شهر جدید پردیس خبر داد و گفت: تا پایان سال ۱۵ هزار واحد مسکونی این شهر از گاز شهری برخوردار می‌شوند.
به گزارش اخبار ساختمان، مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید با اشاره به افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی مهر جدید در این شهر به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با آغاز عملیات گازرسانی در بخش‌هایی از فاز ۱۱ پردیس، انشعاب گاز ۱۵ هزار واحد مسکونی باقیمانده در این فاز به‌زودی وصل می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی را تکمیل کرده‌ایم که بخشی از این واحد‌ها در مرحله تحویل به مالکان قرار دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید با بیان اینکه افتتاح این ۱۰ هزار واحد به‌صورت رسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: کار‌های تکمیلی ۱۰ هزار و ۱۰۰ واحد دیگر نیز تا آخر آذرماه انجام می‌شود تا بتوانیم این واحد‌ها را نیز به مالکان تحویل دهیم.

وی عنوان کرد: عملیات گازرسانی به زون‌های دو، سه و چهار جنوبی فاز ۱۱ از روز پنج‌شنبه آغاز شده است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های انجام‌شده با شرکت گاز تا آخر امسال عملیات گازرسانی این فاز به اتمام خواهد رسید و ۱۵ هزار واحد مسکونی از گاز شهری برخوردار می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:

مسکن ،مهر ،پردیس 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman