رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور:

85 هزار مسکن سیلزده بازسازی شد

85 هزار مسکن سیلزده بازسازی شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۴۴ | ۱۳۹۸/۰۷/۱۸

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: در استان گلستان تاکنون ۱۳۵۰۰ واحد مسکونی تعمیراتی تکمیل و به مردم سیل‌زده تحویل شده و در کشور ۸۵ واحد مسکونی تعمیراتی به اتمام رسیده است.
به گزارش اخبار ساختمان، محمدرضا تابش در مراسم بهره‌برداری از 500 واحد احداثی در شهرستان سیل‌زده آق‌قلا اظهار داشت: براساس قولی که داده بودیم که تا پایان سال واحدهای خسارت دیده از سیل را تکمیل و تحویل مردم دهیم در حال حاضر 85 هزار واحد مسکونی تعمیراتی در کشور تکمیل و تحویل مردم شده است.

وی تاکید کرد: در استان گلستان تاکنون 13500 واحد مسکونی تعمیراتی تکمیل و به مردم سیل‌زده تحویل شده و در کشور 85 واحد مسکونی تعمیراتی به اتمام رسیده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: واحدهای احداثی هم در قالب سلسله افتتاح‌هایی که هر 15 روز و یک ماه انجام می‌شود به مردم واحدها تحویل می‌شود و امیدوارم تا پایان سال به اتمام برسند و در استان گلستان 7400 واحد احداثی را به پایان برسانیم.

وی درباره همکاری بانک‌ها هم گفت: تقریبا همه به بانک معرفی شدند و عقد قراردادی کرده‌اند و باقیمانده‌ها هم تعدادشان کم است و با قول استاندار هر چه سریع‌تر به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به روند خوب ساخت و سازها خاطرنشان کرد: 2 هزار واحد سقف‌ریزی شده و 5 هزار واحد هم در مرحله فونداسیون هستند در استان گلستان کار خوب پیش می‌رود.

تابش با اشاره به مجموع اعتبارات عمرانی و ملی استان گلستان که یک‌هزار میلیارد تومان است، تاکید کرد: در بخش سیل بیش از 800 میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده که با توجه به همه مشکلات دولت، این اختصاص ویژه بوده تا کمکی به مردم سیل‌زده باشد.

وی با اشاره به اینکه این کار مشترک ما با وزارت کشور بود و با حمایت مردمی این کار انجام شد، افزود: وضعیت در استان‌های خوزستان و لرستان هم خوب است و کاربران پیش می‌رود هر چند در خوزستان به علت گرما کمی عقب هستیم اما گرما در حال کم شدن هست و امیدوارم به برنامه برسیم.

تابش تصریح کرد: کار در استان لرستان از گلستان هم جلوتر است و در مجموع در کشور حدود 65 هزار واحد احداثی و 85 هزار واحد تعمیراتی در حال اتمام هستند و 52 هزار واحد هم برای عقد قرارداد به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور همچنین خبر از افتتاح واحدهای احداثی و تعمیراتی استان‌های سیل‌زده، لرستان، خوزستان و گلستان پس از ماه صفر با حضور معاون اول رئیس جمهور داد.

تسنیم

برچسب ها:

مسکن ،سیل زده ،بازسازی 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman