استاندار چهارمحال‌ و بختیاری خواستار شد:

تکمیل طرح‌های مسکن مهر تا پایان سال

تکمیل طرح‌های مسکن مهر تا پایان سال
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۱۶ | ۱۳۹۸/۰۷/۱۸

استاندار چهارمحال‌ و بختیاری با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تکمیل طرح مسکن مهر تا پایان امسال، به مدیران و دست‌اندرکاران حوزه عمرانی استان تاکید کرد، تمام کارهای زیربنایی، زیرسازی، روبنایی مسکن مهر در استان باید سال ۹۸ به اتمام برسد.
به گزارش اخبار ساختمان، اقبال عباسی در جلسه شورای تامین مسکن استان با انتقاد از اینکه، برخی مدیران در دولت کنونی و دولت‌های گذشته برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها عجله برای کلنگ زنی و افتتاح طرح دارند، افزود: برای کلنگ زنی و افتتاح طرحهای مسکن استان نیز عجله شده است.

به گفته وی، مسکن مهر استان چه واحدهای که ساکنان در آن مستقر شده‌اند و یا واحدهای که خالی از سکنه هستند، با مشکل مواجه‌اند که باید دستگاه‌های خدمترسان و مجری در جهت رفع مشکلات این واحدها تا پایان سال تلاش کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از برخی کم‌کاری و سهل‌انگاری از سوی متولیان بحث مسکن مهر استان افزود: باید هر چه سریعتر برای رفع مشکل این افراد از سوی دستگاه‌های متولی و خدمات‌رسان کارهای ضروری انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح‌های مسکن مهر در قالب شهرک احداث شده‌اند، اما ظرفیت و قابلیت شهرک را ندارند، اظهار داشت: با احداث این مسکن‌ها یک مساحتی به مساحت شهرهایی که مسکن مهر در آنجا اجرایی شده افزوده است.

به گفته وی،این مساله باعث افزایش فعالیت شهرداریها و در برخی شهرها خواهد شد و به دلیل اینکه از سوی شهرداریها، خدمات رسانی کمرنگ انجام میشود ، موجب نارضایتی مردم و همچنین شهرداری و خدمات شهری خواهد شد.

عباسی افزود: متولی اجرای طرح مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی و پیمانکار در بیشتر مناطق بنیاد مسکن و شهرداریهاست، که باید برای ارائه خدمات و رفع مشکلات و کاستی‌ها هماهنگی و همکاری بین این دستگاه ایجاد شود.

از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر ۲۴هزار و ۸۵۰ واحد از سوی شرکت های تعاونی، اداره کل راه و شهرسازی، خود مالکان و گروه های خودساخت در چهارمحال و بختیاری احداث شد.

از ابتدای دولت یازدهم تاکنون حدود ۱۸ هزار واحد مسکن مهر تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن ،مهر 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman