به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود:

اولین کنفرانس بین‌المللی صنعت سیمان

اولین کنفرانس بین‌المللی صنعت سیمان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۳۶ | ۱۳۹۸/۰۷/۱۵

پنجمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین‌المللی صنعت سیمان و افق پیش رو با حضور پژوهشگران، صنعتگران و متخصصان داخلی و خارجی به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا اویسی، دبیر اجرایی پنجمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین‌المللی صنعت سیمان و افق پیش رو گفت: این کنفرانس با حضور متخصصان و شرکت‌های صنعتی داخلی و خارجی از کشورهای مختلف ازجمله آلمان، اتریش و دانمارک روزهای ۱۹ تا ۲۰ آبان ۱۳۹۸ در سالن همایش‌های رازی تهران برگزار می‌شود.

اویسی با اشاره به برگزاری موفق چهار دوره از این کنفرانس با همکاری دانشگاه حکیم سبزواری، و بخش صنعت افزود: برگزاری همایش‌هایی از این دست که با مشارکت دانشگاه، صنعت و فعالان اقتصادی و بازرگانی صورت می‌گیرد، زمینه توسعه ارتباطات بین دانشگاه و صنعت را فراهم می‌کند.

وی تأکید کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس بررسی آخرین یافته‌های علمی و دستاوردهای روز دنیا در زمینه صنعت سیمان به‌عنوان یکی از صنایع مادر است.

مدیر پژوهش‌وفناوری دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: در برگزاری این کنفرانس دانشگاه‌های علم و صنعت، صنعتی شریف، فردوسی مشهد و صنعتی شاهرود مشارکت دارند.

دکتر اویسی افزود: بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته شرکت‌کنندگان تا ۳۰ مهرماه جاری مهلت دارند اصل مقالات را ارائه کنند.

وی یادآور شد: به روال چهار دوره گذشته در حاشیه این کنفرانس علمی، نمایشگاهی از توانمندی شرکت‌های فعال در حوزه صنعت سیمان برپا خواهد شد.

سیمان

برچسب ها:

صنعت ،سیمان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman