پیشنهاد مشاوران املاک به خانه‌ اولی‌ها

پیشنهاد مشاوران املاک به خانه‌ اولی‌ها
Facebook Twitter LinkedIn

۲۱:۳۷ | ۱۳۹۸/۰۷/۱۳

مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر عنوان می‌کنند بخش زیادی از متقاضیان خرید مسکن که عمدتا خانه‌اولی‌ها هستند در بازار به‌دنبال آپارتمان‌هایی با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان هستند.
به گزارش اخبار ساختمان، به گفته آنها اگرچه تا دو سال یافتن آپارتمان در بازار مسکن پایتخت با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان کار چندان دشواری نبود، اما در حال حاضر با افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی میانگین قیمت مسکن طی یکسال و نیم گذشته، این گروه از آپارتمان‌های در بازار کمیاب شده‌اند.

ازسوی دیگر بخش عمده خانه‌اولی‌ها برای خرید مسکن به‌دلیل کاهش قدرت خرید، توان خرید آپارتمان‌های بیش از یک میلیارد تومان را ندارند. پیشنهاد مشاوران املاک به این گروه از متقاضیان خرید مسکن، جست‌وجو برای خرید آپارتمان‌های نقلی (با مساحت کمتر از ۵۰ مترمربع) است.

به گفته آنها در حال حاضر در مناطق مصرفی پایتخت متقاضیان می‌توانند با کاهش متراژ آپارتمان‌ انتخابی، واحدهای مسکونی را یافت کنند که قیمت کل آنها کمتر از یک میلیارد تومان است. مشاوران املاک عنوان می‌کنند متقاضیان منوط به منطقه انتخابی می‌توانند آپارتمان نقلی نوساز تا ۲۰ سال ساخت را انتخاب کنند.

55آنلاین

برچسب ها:

قیمت ،مسکن ،آپارتمان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman