دادگاه حسینیه سعادت آباد به کجا رسید؟

دادگاه حسینیه سعادت آباد به کجا رسید؟
Facebook Twitter LinkedIn

۱۸:۰۷ | ۱۳۹۸/۰۷/۱۳

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ملکی که قرار بود در سعادت آباد حسینه شود امروز به ۴۱ واحد مسکونی تبدیل شده است.
به گزارش اخبار ساختمان، رضا نگهبان مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران درباره تبدیل شدن حسینیه سعادت آباد به برج گفت: در این پرونده به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران شاکی هستم و تا زمانی که حق مردم را به صورت کامل دریافت نکنم دست بردار نخواهم بود.

او با بیان اینکه زمینی که قرار بود در محله سعادت آباد تبدیل به حسینیه شود هم اکنون بعد از گذشت چندین سال تبدیل به ۴۱ واحد مسکونی شده است، گفت: در این پرونده سهم دولت چیست و آیا دولت به راحتی دست از این پرونده خواهد کشید؟

نگهبان توضیح داد: آیا با تخریب کردن این واحد‌ها سهمی به دولت می‌رسد و آیا هزینه‌هایی که در این چند سال انجام شده و سهم دولت بوده پرداخت می‌شود؟

او با بیان اینکه با همکاری قوه قضائیه و قضات به صورت مفصل این موضوع را رسیدگی می‌کنند، گفت: خوشبختانه قوه قضائیه در این پرونده همکاری بسیار خوبی داشته و بنده به عنوان نماینده دولت به دنبال بازگشت حق و حقوق دولت هستم.

نگهبان اظهار کرد: در ۱۶ مهر، مجدد دادگاه حسینیه سعادت آباد برگزار می‌شود و به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران به هیچ وجه از حقم نخواهم گذشت و به شدت به دنبال مجازات مجرمان این پرونده هستم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی زمینی را در چند سال گذشته برای ساخت حسینیه فروخته است، گفت: در این پرونده با هیچ کس تعارف نداریم و وزارت راه و شهرسازی زمین را به عنوان حسینیه فروخته بود، اما متاسفانه نظارت بر ساخت این پروژه بر عهده مسئول آن‌ها نبوده بنابراین باید تمامی جوانب در این پرونده به شکل مفصل‌تری بررسی شود.

او به مسئولیت شهرداری و شورای شهر در پرونده حسینیه سعادت آباد اشاره کرد و گفت: در مقامی نیستم که کسی را مقصر بدانم، اما با همراهی قوه قضائیه تمامی جوانب این پرونده بررسی خواهد شد و به دنبال تخریب این واحد مسکونی نیستم، اما در صورت بی توجهی دولت به این اختلاف، از آن ها نخواهیم گذشت.

باشگاه خبرنگاران

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman