دیوارپوش انتخاب عالی برای دکوراسیون

دیوارپوش انتخاب عالی برای دکوراسیون
Facebook Twitter LinkedIn

۲۰:۳۶ | ۱۳۹۸/۰۷/۱۰

دیوار پوش ها امروزه جایگزین مناسبی برای دیوار ها شناخته شده اند. اگر از رنگ دیوار های خانه خسته شده اید یا کاغذ دیواری اتاق ها قدیمی است ، دیوار پوش را امتحان کنید.
به گزارش اخبار ساختمان، رنگ یا کاغذ دیواری رایج ترین شیوه تزئین دیوارها شناخته شده اند، اما امروزه به کار بردن دیوارپوش بسیار پرطرفدار شده است. با صفحه دکوراسیون مجله دلتا همراه باشید تا با دیوار پوش های متنوع آشنا شوید.

دیوار پوش چوبی

این دیوار پوش ها، تخته های پهن یا باریک چوب در رنگ های روشن، تیره خاکستری و… هستند که در کنار هم به صورت افقی یا عمودی روی یک دیوار نصب می‎شوند.

دیوار پوش چرمی

نوع جدید پوشش های دیواری است که به سبب فرم و نوع موادی که در آن به کار رفته است به عنوان عایق حرارت، عایق صدا، سپر آتش و جذب کننده صدا استفاده می‎شوند.

دیوارپوش سه بعدی

یکی از پرطرفدارترین دیوار پوش ها در دکوراسیون داخلی است که با کمک آن ها به سادگی می‎توانید از دست دیوار های یکنواخت و خسته کننده راحت شوید. این دیوارپوش ها ضد آب هستند و وزن بسیار کمی دارند که باعث انتقال آتش سوزی نمی‎شوند.

دیوار پوش سنگی

نوعی دیگر از انواع دیوار پوش خانه است که ظاهر ویژه ای به فضای دکوراسیون داخلی می‎بخشد. این دیوار پوش ها غالبا برای تزیین نقاط کانونی فضای دکوراسیون مثل بخش دیوار پشت تلویزیون، شومینه و یا بخشی از دیوار نشیمن و … مناسب است .

دیوار پوش آلومینیومی

مجموعه ای است از قطعات کوچک آلومینیوم کامپوزیت به ضخامت ۴ میلی متر، با طرح و رنگ های بسیار متنوع و جالب، تک رنگ یا ترکیبی و طرح دار و با کیفیت خوب و مناسب که به آسانی و سرعت روی کلیه سطوح عمودی و افقی قابل نصب است.

دیوار پوش شیشه ای

دیوارپوش شیشه ای برای پر کردن فضا های خالی در دکوراسیون داخلی بهترین گزینه است. وجود شیشه های رنگی، دکوراسیون داخلی فضای خانه به ویژه بخش هایی مانند آشپزخانه را تحت تاثیر قرار داده و باعث می‎شود که احساس خوبی در فضا ایجاد شود.

دلتا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman