ساخت خانه‌هایی عاری از پلاستیک در انگلیس

ساخت خانه‌هایی عاری از پلاستیک در انگلیس
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۳۶ | ۱۳۹۸/۰۷/۱۰

سازندگان مسکن در انگستان قصد دارند تا خانه‌هایی بدون پلاستیک ایجاد کنند.
به گزارش اخبار ساختمان، تاثیر زباله‌های پلاستیکی یکبار مصرف بر محیط زیست در جهان بسیار مهم است و محققان امیدوارند با ساخت خانه‌هایی عاری از پلاستیک، بتوانند نقش خود را در به حداقل رساندن این تاثیرگذاری بر محیط زیست، بخوبی ایفا کنند.

یکی از شرکت‌های ساخت و ساز مسکن در انگستان قصد دارد تا اولین انجمن مسکن در این کشور باشد که خانه‌هایی عاری از پلاستیک را می‌سازد.

برای دستیابی به این هدف، 12 خانه با حداقل پلاستیک ممکن، ساخته خواهد شد و پلاستیک مصرفی در اجزای آشپزخانه، حمام، پنجره و مصالح ساختمانی، حداقل میزان ممکن خواهد بود.

این خانه‌ها را شرکت LoCaL Homes سازنده مسکن در انگلستان می‌سازد. این شرکت در ساخت و ساز خانه‌هایی با انرژی کارآمد با استفاده از روش‌های نوین، تخصص دارد.

آلن ییتس، معاون اجرایی در این بررسی اظهار کرد: این پروژه می‌تواند نحوه ساخت خانه‌ها را برای همیشه تغییر دهد.

البته پیش از این، تلاش‌هایی برای ایجاد خانه‌های بدون پلاستیک انجام شده، اما برای اولین بار است که این پروژه به صورت عملی اجرا می‌شود.

این پروژه باعث همکاری شرکت‌های ساختمانی با شرکت‌های مختلف دیگر در شناسایی محصولات ساختمانی بدون پلاستیک خواهد شد.

نتایج تحقیق نشان می‌دهد آشپزخانه یا حمام یک ساختمان به طور متوسط، هر چند سال بازسازی شده و تولید زباله‌های پلاستیکی که بازیافت آن دشوار است، افزایش می‌یابد، پس استفاده از روش‌های نوین می‌تواند در کاهش تولید ضایعات پلاستیکی مؤثر باشد.

ایسنا

نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman