مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد:

پیگیر اجرای طرح ملی مسکن هستیم

پیگیر اجرای طرح ملی مسکن هستیم
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۳۷ | ۱۳۹۸/۰۷/۰۹

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: با برنامه زمانبندی مناسبی که در دستور کار داریم با جدیت به دنبال عملیاتی کردن طرح ملی مسکن در سطح این استان هستیم.
به گزارش اخبار ساختمان، رضا یادگاری در شورای مسکن این شهرستان افزود: طرح اقدام ملی مسکن، راهگشای تامین مسکن جوانان و نیازمندان خواهد بود.

وی هدف‌گذاری در بخش مسکن و متعادل نمودن تقاضاها در این بخش را مهم دانست و افزود: رونق بخشی اشتعال و متعال سازی نرخ تمام شده مسکن کمک خواهد کرد تا شاهد محقق شدن سیاست گذاری‌های کلان وزارت راه و شهرسازی در این امر باشیم.

وی با اشاره به نیاز ساکنین منطقه و مسائل و مشکلات موجود در شهرهای اردکان و احمدآباد و بر اساس آمار و اطلاعات خانوار بر پایه میزان مالکیت و خانواده‌های فاقد مسکن در هر۲ شهر، تأمین مسکن در این شهرستان را از اولویت‌های این اداره کل دانست.

یادگاری، از دستگاههای اجرایی شهرستان خواست بر اساس ماده ۶ قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن اراضی مازادخودرا با محوریت فرمانداری آن شهرستان در اختیار راه و شهرسازی استان قرار دهند.

وی اضافه کرد: وجود فرصت سرمایه گذاری و ساخت در بافت فرسوده این امکان را فراهم نموده تا بتوان از تسهیلات و تخفیفات این سرمایه گذاری بهره مند شد.

مدیر کل راه و شهرسازی یزد با اظهار امیدواری نسبت به برنامه‌های سازنده پیش رو در حوزه تولید مسکن در قالب طرح اقدام ملی بر ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی و همچنین بهرمند از تسهیلات و تحقیقات موجود در حوزه سرمایه گذاری و ساخت و ساز در بافت فرسوده شهرستان اردکان تاکید نمود.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد واقع است.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman