نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد:

لزوم توجه به اشتغال و مسکن محرومان

لزوم توجه به اشتغال و مسکن محرومان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۳۳ | ۱۳۹۸/۰۷/۰۵

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند توجه به اشتغال و مسکن محرومان را مهم دانست و گفت: خبرهای خوشی که در رابطه با مسکن، معیشت و اشتغال از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه می‌شود، بسیار باارزش و خوشحال‌ کننده است.
به گزارش اخبار ساختمان، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: خدمات کمیته امداد با مهر کرامت به گونه‌ای به دست نیازمندان می‌رسد که هیچ وقت چشم مستمری‌بگیر به چشم خدمتگزار نمی‌افتد و عزتش حفظ می‌شود.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در شرایط استثنایی قرار دارد و به دلیل خشکسالی آب خوردن برخی روستاها با تانکر تامین می‌شود گفت: این استان از جمله مناطق کم برخوردار کشور است اما فرهنگ، دیانت، ایمان، احساس مسئولیت و حساسیت کویرنشینی مردم در انواع و اقسام مسائل خیر از عتبات عالیات تا ساخت زائرسرا و برپایی گلریزان‌ها برای مقاصد مختلف، حرف اول را می‌زند و این مایه خوشبختی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خواست که حضور فیزیکی در مناطق محروم داشته باشد چرا که با این حضور تصمیمات جدید و کاربردی گرفته می‌شود.

وی گفت: هرکس هرچه دارد به نحوی از فیض الهی است لذا جای هیچ گونه غروری باقی نمی‌ماند بلکه باید سر بر آستانه شکر گذارد و از خداوند بخواهد تا توفیقات بیشتری به وی عنایت کند، شما نیز باید بسیار شاکر باشید که از همان دوران‌های اول انقلاب با توان فکری و جسمی یک فرد نمونه در تمامی ارگان‌هایی بوده‌اید که خدمت کردید.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب با تشخیص عالی حضرتعالی را برای مسئولیت مهم انتخاب کردند که هم انتخاب خوب و هم انتصاب خوبی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و کمیته امداد از نهادهای انقلابی هستند که توانسته‌اند شئون انقلابی خود را حفظ کنند و مایه افتخار هستند.

وی اظهار داشت: ما از ابتدای انقلاب در شرایط عادی نیستیم زیرا تحریم و فشارهای اقتصادی همواره وجود داشته است و متاسفانه در برخی مواقع به وسیله عناصر داخلی، کارشکنی‌هایی صورت می‌گیرد تا جامعه ما را از این طریق بر زمین بزنند که جهاد نیروها در این باره بسیار باارزش است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ۴۰ سال است در حال دفاع هستیم و انسان‌های ارزشی زیادی را تقدیم کرده‌ایم افزود: دشمنان افراد باارزش را چه از طریق ترور چه صحنه‌های دیگر از ما گرفتند اما خداوند رهبر فرزانه انقلاب را که مایه افتخار جانبازان هستند با همین شرایط برای جامعه اسلامی نگه داشت و این نعمت بسیار بزرگی است.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن ،اشتغال 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman