فاز چهار سیمان دورود فعال است

فاز چهار سیمان دورود فعال است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۱۴ | ۱۳۹۸/۰۷/۰۴

خرداد ۹۳ با حضور علی ربیعی، وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در سفر هیات دولت یازدهم به لرستان پروژه فاز چهار کارخانه سیمان دورود کلنگ‌زنی شد و قرار بود ۳۶ ماهه این فاز به بهره‌برداری برسد اما بعد از گذشت بالغ بر چهار سال و نیم دوباره کلنگ‌زنی شد.
به گزارش اخبار ساختمان، ربیعی در مراسم کلنگ‌زنی گفته بود: "زمان بهره‌برداری این فاز را طوری مشخص کنید که بنده وزیر باشم تا دوباره برای بهره‌برداری به اینجا سفر کنم و پیش‌بینی ما تکمیل این فاز در مدت سه سال است" ولی وی بعد از چند سال استیضاح شد و پروژه حتی آغاز به‌کار نکرد.

شرایط به گونه‌ای پیش رفت که این پروژه در مراسمی دوباره اسفند ۹۷ کلنگ‌زنی و تجهیز کارگاه شد.

مجید کیانپور، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت این پروژه گفت: پروژه فعال است و با توجه به شرایط از روند آن راضی هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شستا به طور جد پای کار است و منابع مورد نیاز را تامین می‌کند.

کیانپور تاکید کرد: فاز چهار سیمان دورود مطالبه بحق مردم این شهرستان است و انتظار می‌رود در اجرای این پروژه مشکلی نباشد تا به بهره‌برداری برسد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حدود دو دهه قرار بوده فاز چهار سیمان دورود اجرایی شود و چندین بار کلنگ‌زنی شده اما در عمل اتفاق خاصی رخ نداده است که امیدواریم این بار به بهره‎برداری برسد.

ایسنا

برچسب ها:

سیمان ،شستا 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman