تشدید بحران مسکن و بی خانمانی در انگلیس

تشدید بحران مسکن و بی خانمانی در انگلیس
Facebook Twitter LinkedIn

۱۹:۳۳ | ۱۳۹۸/۰۷/۰۱

آمار و ارقام تکان دهنده‌ای در رابطه با افزایش بی خانمانی و تشدید بحران مسکن در انگلیس منتشر شده است.
به گزارش اخبار ساختمان، ایندیپندنت با اشاره به افزایش شدید بحران مسکن و بی خانمانی در این کشور نوشت: بیش از هشت میلیون تن از مردم در انگلیس در خانه‌های نا ایمن و نامناسب زندگی می‌کنند و بسیاری از شهروندان انگلیسی نیز در خیابان‌ها می‌خوابند.

یک بنگاه خیریه در انگلیس گزارش داده است که از هر هفت نفر از مردم در انگلیس- از همه نسل‌ها و در همه بخش‌های این کشور- دست کم یک نفر از بحران مسکن صدمه دیده است. این بنگاه خیریه، موسوم به «فدراسیون ملی خانه و مسکنِ» انگلیس طی گزارشی که برای نخستین بار عمق و گسترهِ حقیقی بحران مسکن را در این کشور نشان می‌دهد، نوشت: حدود ۸/۴ دهم میلیون تن در این کشور در خانه‌هایی زندگی می‌کنند که نه تنها نا ایمن و نامناسب هستند، بلکه بسیاری از این افراد حتی توانایی مالیِ کافی برای پرداخت اجاره بهای آن خانه‌ها را نیز ندارند.

بر اساس این گزارش، ۳/۶ میلیون تن در انگلیس نیاز دارند از خانه‌های دولتی استفاده کنند که اجاره بهای آن کم‌تر از خانه‌های معمولی است. این تعداد، تقریباً دو برابرِ رقم تخمینی دولت انگلیس است.

آمار و ارقام تکان دهنده‌ای در رابطه با افزایش بی خانمانی و تشدید بحران مسکن در انگلیس منتشر شده است. به عنوان مثال، میزان بی خانمانی در انگلیس ۳۹ درصد افزایش یافته است. با وجود تشدید بحران بی خانمانی در این کشور، بر تعداد خانه‌های خالی در انگلیس افزوده شده است. تعداد خانواده‌های بی خانمان انگلیسی ۱۱ درصد افزایش یافته است.

این گزارش همچنین حاکی از آن است که ۲۱۰ هزار کودک در انگلیس بی خانمان هستند. از سال ۲۰۱۰ تاکنون (طی ۹ سال گذشته)، شمار کسانی که در خیابان‌های انگلیس می‌خوابند ۱۶۵ درصد افزایش یافته است. ۶۴ درصد از کسانی که در خیابان‌های انگلیس می‌خوابند، از اتباع این کشور (شهروندان انگلیسی) هستند. سیاست‌های ریاضتی دولت انگلیس به تشدید بحران مسکن و بی خانمانی در این کشور دامن زده است.

صداوسیما

برچسب ها:

مسکن ،بحران ،بی خانمان 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman