معاون مسکن شهری بنیاد مسکن خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۰۴ | ۱۳۹۸/۰۷/۰۱

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن از آغاز عملیات اجرایی طرح جدید اقدام ملی و ساخت 100 هزار واحد مسکن شهری در کشور خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، جوادحق شناس در آیین افتتاح برج دوقلوی 312 واحدی بهاران سراب اظهار کرد: ساخت 200 واحد مسکونی نیز در شهرستان سراب پیش بینی شده که اگر زمین آن توسط سازمان زمین و مسکن و راه وشهرسازی فراهم شود، با شناسایی و تقاضای متقاضیان و معرفی افراد به بانک جهت بهره گیری از وام 75 میلیون تومانی، نسبت به احداث آن اقدام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت بازنگری نقشه طرح هادی در روستاهای مهاجر پذیر، گفت: روستاهای شهرستان سراب جمعیت پذیر هستند، بازنگری مجدد طرح هادی و در صورت تامین اعتبار عملیات اجرای طرح هادی به دلیل مهاجرت معکوس روستاها، انجام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی نیز در این مراسم، اظهار کرد: برج‌های دوقلوی بهاران بنیاد مسکن شهرستان سراب با312 واحد مسکونی و 50 واحدی تجاری در16طبقه درزمینی به مساحت 35000مترمربع و به مساحت مفید 24000 متر مربع، هرواحد مساحت تقریبی 60 متر الی 150 متر مربع به بهره برداری رسید.

حافظ باباپور درخصوص اعتبار هزینه شده برای برج وپروژه دوقلوی بهاران، افزود: پروژه دوقلوی بهاران سراب با اعتباری بالغ بر40 میلیارد تومان که مبلغ 12 میلیارد تومان آن درقالب تسهیلات مسکن مهر با سود 4 درصد ومابقی اعتبارات آن نیز از طریق آورده های مردم احداث شده است.

یوسف داودی نماینده مردم شهرستان سراب درمجلس شوراسی اسلامی نیز در این مراسم از عوامل اجرایی برج دوقلوی بهاران سراب به ویژه بنیاد مسکن، قدردانی کرد.

ثقفی، فرماندار شهرستان سراب زحمات بنیاد مسکن دراحداث این پروژه رابسیار ستودنی اعلام کرد و گفت: طی بازدید از این پروژه‌، کارشناسان وهمکاران بنیاد مسکن دراجرای این پروژه عظیم بسیار تلاش کردند، از زحمات آن‌ها قدردانی می‌کنم.

ایسنا

برچسب ها:

مسکن ،ساخت ،طرح اقدام ملی ،برج 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman