معاون وزیر راه و شهرسازی:

فاز پنج پردیس باید دو ماه دیگر تکمیل شود

فاز پنج پردیس باید دو ماه دیگر تکمیل شود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۳۵ | ۱۳۹۸/۰۶/۲۵

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از فاز پنجم شهر جدید پردیس خطاب به مسوولان شرکت عمران این شهر جدید گفت: فاز پنجم پردیس باید تا دو ماه آینده تکمیل شود و اقدامات لازم جهت رفع نواقص واحدهای تحویلی با کیفیت مناسب در کوتاه‌ترین زمان انجام گیرد.
به گزارش اخبار ساختمان، حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، با توجه به تأکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص بررسی و پیگیری مشکلات سایت‌های مسکن مهر به صورت فاز به فاز و بلوک به بلوک به همراه مدیران و مسئولان شرکت عمران شهر جدید پردیس از فاز پنج این شهر جدید بازدید کرد و از نزدیک در جریان جزئیات امور مربوط به واحدهای مسکونی این فاز قرار گرفت.

طبق دستور معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید مقرر شد با توجه به مشکلات موقت آب در فاز پنجم جنوبی و همچنین برای انجام افتتاح‌ها و تکمیل و تحویل واحدهای فاز پنج شمالی هرچه سریعتر برای هرکدام از مخازن و خطوط انتقال، پیمانکار مشخص و عملیات اجرایی با سرعت شروع شود.

طاهرخانی در این بازدید با اشاره به اینکه اکثر مشکلات و اعتراضات مردمی پس از تحویل واحدها در این منطقه گزارش شده است، تاکید کرد، اقدامات لازم جهت رفع هرچه زودتر نواقص واحدهای تحویلی با کیفیت مناسب و در زمان کوتاه انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در بخش دیگری از این بازدید گفت: کیفیت انجام امور حتما باید توسط مهندسین مشاور کنترل شود و اگر در انجام عملیات مشکلی به وجود آید، علاوه بر پیمانکار، مشاور نیز مسئول خواهد بود.

وی در ادامه بیان داشت: ضروری است که مشاورین در بخش ساخت و محوطه‌سازی کنترلی مضاعف داشته و به هیچ عنوان اقدامات بی‌کیفیت را نپذیرند. مشاورین در این راستا همچنین موظفند در حوزه معماری و تیغه‌چینی دیوارهای پیرامونی موارد فنی را به طور کامل رعایت کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص برنامه اجرایی فاز پنجم جنوبی پردیس نیز اعلام کرد: این پروژه باید تا دو ماه آینده تکمیل و امور باقی مانده در دستور کار قرار گیرد و واحدهای تجاری کوچک و یک طبقه فاز پنجم جنوبی نیز هرچه سریع‌تر به پیمانکاران مشغول در سایت در جهت ارتقای سطح خدمات کیفی ساکنان واگذار شده و مجوزهای لازم ارائه شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، طاهرخانی درباره مشکلات موجود در بخش تأمین برق فاز پنجم شمالی نیز تاکید کرد: هرچه سریعتر قرارداد با پیمانکار در این باره امضا شده و کارگاه در سایت مشغول فعالیت باشد.

وی ضمن تأکید بر لزوم تأمین فضای سبز و پارک در تمامی فازهای مسکن مهر از مسوولان شرکت عمران شهر جدید پردیس خواست: تجهیز پارک و فضای سبز فاز پنجم جنوبی به وسایل بازی کودکان در دستور کار قرار گیرد.

پایگاه خبری وزارت راه

برچسب ها:

مسکن ،مهر ،پردیس 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman