از 26 تا 29 شهریو ماه برگزار می شود؛

برگزاری نخستین نمایشگاه پوشش های ساختمانی

برگزاری نخستین نمایشگاه پوشش های ساختمانی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۳۹ | ۱۳۹۸/۰۶/۲۴

اصفهان برای نخستین بار در کشور میزبان عنوان نمایشگاه پوشش‌های ساختمانی است. نمایشگاهی که بسیاری از برندهای معتبر از آن استقبال کرده‌اند.
به گزارش اخبار ساختمان، 35 شرکت معتبر فعال داخلی در نخستین نمایشگاه پوشش‌های ساختمانی اصفهان (Coverex) حضور خواهند داشت. این نمایشگاه طی روزهای 26 تا 29 شهریورماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد و شرکت‌های فعال در زمینه شیشه و سازه‌های نما، پوشش‌های نانو، پوشش‌های بزرگ نمای ساختمان، چوب، سیمان، رنگ و... را گرد هم جمع خواهد کرد.

این شرکت‌ها که به صورت عمده از دو استان تهران و اصفهان در نمایشگاه حضور می‌یابند، فعالیت‌ها، کالاها و توانمندی‌های خود را در مساحتی بالغ بر سه هزار مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش خواهند گذاشت.

رنگ ریف، ریسمان، اصفهان آلفام، پارس نما، عقیق نقش‌جهان، سیمان اصفهان، Oasis، مازند چوب آریا و دفتر معماران بزرگ پلشیر از جمله شرکت‌ها و برندهای معتبر حاضر در نخستین نمایشگاه پوشش‌های ساختمانی اصفهان به شمار می‌روند.

اصفهان برای نخستین بار در کشور میزبان عنوان نمایشگاه پوشش‌های ساختمانی است. همین عامل سبب شده تا شاهد برگزاری یک نمایشگاه کاملاً تخصصی باشیم که بسیاری از برندهای معتبر از آن استقبال کرده‌اند.

در کنار این نمایشگاه، چهار سمینار تخصصی نیز برگزار می‌شود. سمینار صادرات در شرایط رکود صنعت ساختمان، سمینار آموزشی آجر و سمینار آموزشی گروه صنعتی ریف از جمله برنامه‌های جانبی نخستین نمایشگاه پوشش‌های ساختمانی اصفهان به شمار می‌روند.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 16 تا 22 روزهای 26 تا 29 شهریورماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان مراجعه کنند.

ایلنا

برچسب ها:

نمایشگاه ،ساختمان ،صنعت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman